Fly &...?

Jeg er litt lite kreativ når det gjelder tema. Har ikke vært på scanair så lenge, og vet bare at det har vært "fly og vin" samt "fly og bil". Jeg var på disse to, og det var veldig bra.

Noen som har forslag, så kom med det.
Dato? Pleier det å være en helgedag, eller en vanlig hverdag? Hva er best?

I morgen blir det et mini fly og kaffe på ARN med Hr. og Fru DC8-63 FBU4EVER (maybe) og meg.

FBU 4EVER...kom med dager du er hjemme. Medio februar skulle da passe bra... For meg passer 6, 7, 8, 13, og 14 februar.

Har fri 6-7-8,men må lese endel.14/2 kommer jeg hjem fra EWR på formiddagen.Kan være noe lang i maska (trynet ligner på et norgeskart)
Torsdag 8/2 passer meg vel egentlig best.

Onsadg 7/2 går også bra for mitt vedkommende.
Lag en "sticky" på denne tråden,en eller annen,nå er vi i gang igjen!:p

7 og 8. februar er jeg i København... en kollega skal slutte, og det skal vi "feire" med en kollega-tur fra 7-8. feb.

Siden det var imm som startet denne tråden bør vi kanskje se på en dag som han kan... Hva med 6. februar???

Februar er nok en dårlig måned for en eventuell deltakelse fra Tromsø. Det byr seg sikkert en anledning en annen gang.

Jeg kan droppe tirsdagstorsken på Schrøder og stille på Fly&Vin 6/2.
Man kan gjerne drikke øl,men IKKE Ringnes!:old

Nei og nei...i samme øyeblikk som jeg postet innlegget om at vi banker 6. februar så kom innkallingen til et møte i København 6.-7. februar. Imm og FBU 4EVER! med flere må ha et bra møte...kanskje kan jeg få til et treff med Someone....

Back