Fly&vin Oslo 20. september...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Stikkord er fransk mat og fransk vin...men de serverer en meget god aperol spritz også.

Da er bord booket fra klokken 17:00 den 20. september på Rodins - en fransk bistro i lokalene til Comfort Hotel Karl Johan. Se www.rodins.no

Sees:-)

Da er bord booket fra klokken 17:00 den 20. september på Rodins - en fransk bistro i lokalene til Comfort Hotel Karl Johan. Se www.rodins.no

Sees:-)

Juhuuuu, vi gleder oss veldig. Elefanten vil nevne allergenene: V, SU, SO, SK, SP, S, F og B. I tillegg til Grønnsaker, som han ikke finner noe bokstav for.

Egen dessert til Helge. Står ELG under. Sjokolade og nedfallsfruktsmudi.

IMG_8734.jpg

Jeg melder meg av tentativ og endrer til bekreftet. Håper å rekke ned til sentrum før 17.

Vi er klare som egg!!!
d0ff8fba9c5586c79f75b242a58eb3df.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Takk for et hyggelig treff.

Bortsett fra at enkelte ikke ser forskjell på en t-skjorte og en pysjamas samt at servitøren aldri kom til deserten så gikk alt fint for seg.

Bortsett fra at enkelte ikke ser forskjell på en t-skjorte og en pysjamas samt at servitøren aldri kom til deserten så gikk alt fint for seg.

Det er da noen som bruker T-skjorte til å sove i ;)

Takk for laget, dette var kjempe artig.

Takk for et hyggelig treff! Jeg satt klar til å bestille en pasjonsfruktsuffle, men mersalg var tydeligvis ikke noe de fokuserte på, så da tok jeg det som et tegn fra slankeguden og sto like godt over.

Last edited:
Takk for en hyggelig og morsom kveld...ikke lenge til neste treff:-)

Back