Fly til San Francisco med United fra Kr.3339

Talk folkens, bra vi holder øye... Har selv fire turer i jan-feb-mars til bunnpris, jfr tidligere tips ovenfor...

Viktig å poste... Sitter nå og holder øye med påsken 2015, så la det være min jobb:lol:.

Har allerede sett HNL for 6.600 men ikke riktig rette datoer. HNL får man det lett om dagen for den prisen. Men det kommer... De endrer så raskt, opp og ned... Er tilbudet der, grip det. Plutselig er det borte. Rimeligste bookingklasse er oftest K, men la dere ikke lure, K har stort spenn i priser..

Stemme det SQ777. Er bare kjekt å dele det som dukkes opp der ute.
Bestilte selv en tur til Port of Spain, Trinidad and Tobago til en fin pris :up:
Tidligere i år var jeg både i Honolulu og Hilo. HNL kostet Kr.5400
Hilo kostet Kr.6100. Pfft....nesten gratis og sykt mye poeng på kontoen + masse irritasjon hos vennene mine på facebook.... (priceless) :lol:
Har også en tur til Saipan eller Saigon i desember. Vet ikke hvilken jeg skal velge. Ka synes dere? ;)

Har aldri vært på Saipan, men hørt at disse øyene på rad og rekke er kjedelige .
Familiemedlem har vært på Guam og anbefaler ikke. Saigon, YES ;)

Har aldri vært på Saipan, men hørt at disse øyene på rad og rekke er kjedelige .
Familiemedlem har vært på Guam og anbefaler ikke. Saigon, YES ;)

....og da ble det Saigon :colgate:
Det er bare til å se ruten min for desember. Blir en luftig tur og plenty med poeng. Med 200% opptjening så blir det ganske bra!

Har booket, men det er veldig mye seter til EWR midt februar kr 2.679 .. Ingen grunn til å bli Kjosfast til høyere pris...

Hvor mye kom den der på, om jeg kan spørre?

Bare flybilletten kom på rett over 16.000 Har brukt oppgraderings kupongene mine til å sitte i Business klasse helt gratis også som blir good! "så lenge de går gjennom"
Hotell i Vietnam er grisebillig så ingen vits å nevne pris ;)

Håper du får uppgrade,HKG-SFO i Y er ikke morsomt,gamle 747 ere uten IFE,i C er de OK!!

GPU'ene er lagt inn både til og fra. Så langt er det bare små rutene som har blitt godkjent. Venter på de lange som er viktigst av alle. Helt enig med 747 i Y. Blir jeg sittende bak der så er det ihvertfall sovetabletter og ørepropper! Satt en gang der fra SYD-SFO og det var så gørr kjedelig :rolleyes:

Fikset også tur til Honolulu i Feb til Kr.6126 Fine den!! :colgate:

Fant i dag EWR til kr. 2.987 3.-7. april , påske... ( avg Langfredag )

Ut på direkten med 39, via MUC hjem.. Greit nok...

Reservasjonen ville ikke bli akseptert av systemet, prøvde to creditcards.

Calling Houston, fikk den mest hyggelig hyperprofessjonelle agent i Houston. Way out...

Han lo da jeg sa du er ex CO mann som kan sakene sine, som stemte han var ex CO..

Men siden turen gikk via MUC med LH til OSL ville ikke systemet akspetere reservasjonen.. Ingenting med creditcard å gjøre.. Men LH..

Han kunne tilby en del andre retur i Europa for en del høyere pris og på direkten hjem med 38 for kr. 4.566 !!:o

Men så begynte mannen å mekke, siden kanskje fordi vi er Plat og 1K..

OG kom opp med en pris på kr. 2.832 pr pax på 39/38...... !!:up:^_^

155 mindre pr. pax en det jeg ville bastille.... Fantastisk service...:up::up:

Total kr. 5.684......

Du verden! Jeg er meget imponert. Det er noen som får det til :up:
Tok en rask titt på priser til SFO når jeg skal dit den 5.sept. At prisene ligger enda på 3900 er stiligt. :)

Det hjelper med spøkefull tone, spesielt han var stolt CO mann. Første gang en agent introduserte seg med navn og la til "Houston" ! Som vanlig var ventetid et sekund. Han var Foreign Desk..

Da er United på'an igjen med gode priser for pinsehelgen som jeg har funnet.
Priser fra Stavanger til:

*San Francisco Kr.3335,-
*Los Angeles Kr.3426,-

Lykke til og god flyjakt :fly

Sjekket akkurat fra TRD , noen god priser der å til San Francisco:
19 -26 mars 3599 kr
men ingen i påska, men 3801 kr i pinsa :)

Booket, i dag, HNL i jula for 7.100 ca. 200 mer enn sist jul, men har sett datoer på ca. 6.900. FLL finnes for 3.100 neste vinter... MEN UA går opp og ned hver dag/uke. Går dine datoer opp , så er det ikke lenge før de går ned igjen. Så nylig EWR for 2.400 :drunk:

Så nylig EWR for 2.400 :drunk:

Ja så de nede i NOK 2200, og nå ser jeg en god del til 2600 i mars og april. OSL-SFO får jeg til fra 2927 rett etter påsken, så det er ikke dyrt med UA om man kan de riktige tidspunktene.

Absolutt intet riktig tidspunkt... Bare sjekk ofte på dine aktuelle tidspunkt/destinasjon.

Gjerne et par ganger i uka... Har selv jobbet med HNL tre uker nå. Prisene har vært rett hele tiden, men ikke avganger ( tider, connections ) som jeg ønsker. Inntil i dag ( ikke i går ! ). Og så booket jeg. Kanskje i morgen helt andre ruter.

La destinasjon ligge inne med dato på united.com . Hver gang du kaller opp united.com kommer ditt siste ønske opp. Husk at du klikker på +- 3 dager.

Bare noen sekunder hver gang. Men vær fleksibel på tidsrom.

Testet EWR i august ( neida, ingen planer da ) ,nede i vel 2.500, men ikke direkteavganger, men via FRA codeshare med LH . 748 fra FRA ! :up:

Back