Fly til San Francisco med United fra Kr.3339

Hmm, er det noen (kjente) blackout-datoer? Sitter å søker litt på jul/nyttår i statene, men nothing to be found i nærhetene av de prisene som fortelles om her.

Flott, antar det var en Houston Girl. Man treffer dem vanligvis på 810 nummer.. ( av og til ender man i Florida ). Var et 800 nummer også tidligere hvôr man endte opp i "Bort-Vekk-I-Stan".

OT : måtte ringe LH på norsk 22 nummer her om dagen... Rett igjennom til topp gal i South-Africa ...:up:

Da har jeg fylt ut de 2 slottene jeg hadde ledig i januar.

20 bookede turer fremover er muligens ny pers. :rolleyes:

Takk for fin tråd.
Ble vinterferie til San Fran til skampris for familien :)
Har aldri sett det så billig før jeg, men skjønner utfra kommentarer her at slike priser kommer av og til. Har typisk betalt 5000-6000 tidligere jeg :rolleyes:

Robert, er det tillatt å spørre hvilke UA destinasjoner ?;)
Boston SK/Amtrak
San Antonio SK/UA
Charleston, SC UA
Orlando UA

Har prøvd å få til Seattle, Portland og Anchorage en stund, men det er vanskelig å finne gode fligter for en helgetur.

Last edited:
Har aldri sett det så billig før jeg, men skjønner utfra kommentarer her at slike priser kommer av og til. Har typisk betalt 5000-6000 tidligere jeg :rolleyes:

Vel, det var jo den lille feilprisingen (på wideroe.no) i fjor høst. Da dro jeg akkurat samme rute som nå, (Med samme avganger og tider, samt nesten samme antall dager!) til SFO for 2632kr, men det var med fly til/fra KRS.

Nå gjelder det bare å finne en god sidedestiasjon. Sist hadde jeg 3 netter i Las Vegas, denne gangen er jeg litt mer usikker. Tips mottas med takk!

Oppe til vurdering:
Seattle - Boeing
LA
San Diego - Avstikker til Tijuana
Kjøretur SF - LV over Yosemite via Interstate 120 (Som stenger ca samme uke som jeg ankommer, så kan være uheldig).
Keck-Observatoriet, Mauna Kea, Hawaii (Vet det blir 3 anstrengende dager, men tror jeg hadde elsket turen like mye som målet!)

Dropp LA, San Diego helt topp, glem Tijuana, var der i 1969. Helt ok, men en sleepy dorf da... Ikke nå.. Ta San Diego Zoo.Morsomme dyr, ikke ville meksikanere .

Mange vet jeg er i Hawaii flere ganger i året, Go for it...:up:

Biltur SF LV ok, men Highway 1 noe bedre...

Seattle, joda.. Men ?

Dropp LA, San Diego helt topp, glem Tijuana, var der i 1969. Helt ok, men en sleepy dorf da... Ikke nå.. Ta San Diego Zoo. Morsomme dyr, ikke ville meksikanere .

Seattle, joda.. Men ?

Forsåvidt enig med deg, Seattle har vel kun Boeing jeg vil se på. Vanskelig dette her. Godt jeg har god til til å tenke på det.

Flott, antar det var en Houston Girl.

Tror det :D Var på +1-800-396-1751.

Topp rapport btw!

Det frister også! Men er redd det blir for liten tid og at det nok er for kaldt i midten av november. Pris er også et tema, grunnet Kinatur til vinteren er jeg nok så sparsommelig med budsjettet på denne turen.

Sist gang var jeg ikke helt i slaget når jeg var i Vegas og det har irritert meg litt, for jeg fikk ikke med meg halvparten av det jeg ville se, så jeg vurderer det også sterkt.
Pluss jeg møtte også et menneske på flyet LAS-SFO sist gang som jeg ønsker å treffe igjen. Hun bor i LAS, så det teller også litt inn.

Booket Planet Hollywood for 3 netter (nov 16-19) for $106 totalt med tax for hele oppholdet, fully refundable, bare sånn i tilfelle det blir dit.

Kanskje jeg tar 3 netter i SFO, så fly til San Diego (Og ja, da SKAL jeg over grensa til Mexico for å krysse det av lista ;) ) og se dyrene (Barndomsdrøm det også), ta 1-2 netter der, så fly til Vegas for 2-3 netter.

Last edited:
Dropp LA, San Diego helt topp, glem Tijuana, var der i 1969. Helt ok, men en sleepy dorf da... Ikke nå.. Ta San Diego Zoo.Morsomme dyr, ikke ville meksikanere .

Seattle, joda.. Men ?

Hehe Tijuna ja, det er ikke no tess. Bare turisthøl som faen, en masse leger, tannleger og apotek. Masse fattigdom også. Aggresive tiggere som får Oslos tiggere til å se ut som de snilleste. Men ja San Diego funker fint. Var i Tijuna etter mørkets frembrudd, makan til spøkelsesby skal man lete lenge etter og følte meg ikke akkurat veldig høy i hatten da jeg gikk rundt, men gikk overraskende greit.

Jeg så for November.
Blir Alburqerque på meg ihvertfall :up:

Fant gode priser til SFO, MIA, San Juan i Puerto Rico, St. Maarten, Port of Spain i Trinidad and Tobago.

Da har de billige prisene dukket opp igjen for de som ønsker å snuse litt ;)

Mange takk for tipset! Da fikk jeg bestilt billetter til Florida og en ukes cruise med Allure of the Seas for meg og fruen i September. 3339 kr pr billett er et kupp i seg selv. Hadde to UA gift certificates verdt 500 usd hver liggende som jeg omsider fikk brukt også. Endte totalt med å betale 485 kr. :-)

Back