Flight Cancelled
Bonusjeger
Hmm, er det noen (kjente) blackout-datoer? Sitter å søker litt på jul/nyttår i statene, men nothing to be found i nærhetene av de prisene som fortelles om her.
Trykker du på "my dates are flexible" får du månedsoversikt over prisene.Hmm, er det noen (kjente) blackout-datoer? Sitter å søker litt på jul/nyttår i statene, men nothing to be found i nærhetene av de prisene som fortelles om her.
20 bookede turer fremover er muligens ny pers.![]()
Boston SK/AmtrakRobert, er det tillatt å spørre hvilke UA destinasjoner ?![]()
Har aldri sett det så billig før jeg, men skjønner utfra kommentarer her at slike priser kommer av og til. Har typisk betalt 5000-6000 tidligere jeg![]()
Dropp LA, San Diego helt topp, glem Tijuana, var der i 1969. Helt ok, men en sleepy dorf da... Ikke nå.. Ta San Diego Zoo. Morsomme dyr, ikke ville meksikanere .
Mange vet jeg er i Hawaii flere ganger i året, Go for it...:up:
Biltur SF LV ok, men Highway 1 noe bedre...
Seattle, joda.. Men ?
Flott, antar det var en Houston Girl.
Dropp LA, San Diego helt topp, glem Tijuana, var der i 1969. Helt ok, men en sleepy dorf da... Ikke nå.. Ta San Diego Zoo.Morsomme dyr, ikke ville meksikanere .
Mange vet jeg er i Hawaii flere ganger i året, Go for it...:up:
Biltur SF LV ok, men Highway 1 noe bedre...
Seattle, joda.. Men ?
Vet du hvilken reiseperiode det gjelder denne gangen?Da har de billige prisene dukket opp igjen for de som ønsker å snuse litt![]()
Da har de billige prisene dukket opp igjen for de som ønsker å snuse litt![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.