• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly til Edmonton, Canada

bjorolsen

Newcomer
Hei alle sammen, forsøkte søk funksonen og fant en post fra 2009 om fly til Canada. Så jeg opprettet en ny :)

Etter sommeren skal jeg reise over til Edmonton, Canada, har sett litt rundt og finner fly tur retur for 6000-7000 kroner, men er det noen her som kanskje har mer peiling rundt dette med å bestille reise dit? Flyselskap som anbefales? Travelpoints?

Hei alle sammen, forsøkte søk funksonen og fant en post fra 2009 om fly til Canada. Så jeg opprettet en ny :)

Etter sommeren skal jeg reise over til Edmonton, Canada, har sett litt rundt og finner fly tur retur for 6000-7000 kroner, men er det noen her som kanskje har mer peiling rundt dette med å bestille reise dit? Flyselskap som anbefales? Travelpoints?

Velkommen til forumet bjorolsen :)

Det er flere selskap som tilbyr reiser til Canada, her er det litt avhengig av hva du foretrekker, erfaringer, kanskje allianse teller....Skal du reise økonomi,business....? Hvor skal du reise fra ? Direkte, eller ønsker du mellomlandinger ( flere mellomlandinger kan kanskje gi billigere billetter.... ) Hva er dine preferanser ?

fløy LHR direkte til edmonton i fjor vinter med Air Canada. bra connection fra oslo og som en relativt liten flyplass som YEG er, var det en drøm å klarere passkontroll uten laaaang kø.
B767 ble benyttet med skråstilte business-seter(satt selv langt bak i eco).
foruten elendig mat, kan det sterkt anbefales! mest for at man flyr direkte fra europa.

Back