Fly, pils og prat i Trondheim 28.10.2015

DY_ENZV

ScanFlyer Blue
Da er det igjen på tide med en ny runde fly, pils og prat i trivelige Trøndelag! :)

Selv om den gamle nabo fortsatt holder mål, skeier vi helt ut og prøver oss på Krambua denne gangen. Foreslått tidspunkt er satt til 19:00!

Håper så mange som mulig, både boende (skjerpings folkens!!!!) og reisende har mulighet til å bli med! :) Vedlagt finnes en link til utvalgte datoer. Så stem i vei så tar vi den dagen det passer for flest mulige. Holder avstemningen åpen et godt stykke ut i neste uke.

Doodlelink:
http://doodle.com/poll/8nm7przsnmpuyekd

VEL MØTT!!

Datoen er nå bestemt: 28.10.2015

Last edited by a moderator:
Re: Fly, pils og prat i Trondheim

Bra insj! Eg kjenner meg litt truffe av "kritikken" og skal prøve å vere litt meir med denne gangen. Forbehald om at mini-kid ikkje krøllar det til :)

God respons så langt folkens, men vet at det forsatt sitter en del der ute som fortsatt burde skrive seg opp på aktuelle datoer! :)

Lar avstemningen være åpen ut torsdagskveld før dato spikres!

Da er avstemningen stengt og det blir onsdag 28 oktober da flest kunne på denne dagen :)

Befinner du deg i Trondheim den datoen er du hjertelig velkomne til å bli med :)

VEL MØTT!

Er tidspunktet kl. 1900? (Ser det står i første post, men er ikke bekreftet etter det...) :drink

Uff da - her har jeg gått på en smell.
Hadde helt glemt treffet i dag, og nå har jeg andre oppgaver som jeg ikke slipper unna :cry:
Dere får ha en hyggelig aften :drink det kommer vel flere anledninger!

Kjedelig å høre :(

For å være på den sikre siden er bord bestilt til kl 19 under navnet Rasmus/flyprat :)

Back