Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00 - Crow Bar

Someone

Moderator
Medlem
Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00 - Crow Bar

På tide med en ny Fly&øl i regi av Flyprat, da opptil flere personer er øltørste, og er bare å melde sin interesse

Stedet denne gangen er Crow Bar (Torggata 32) og har bestilt bord fra kl 17 til 16 personer

For de som ønsker er det mulig å bestille pattegris, som er for ca 8 personer, men det må bestilles på forhånd. Så for de som har interesse av denne må jeg vite om det senest tirsdag 16 april kl 15:00

Bekreftede deltagere:
Someone
Fluxie
Robbideluxe
JoeW
SQ777
Tristar
Dash
GinTonic
Imm
Scanflyer
Storg
Robertaas
LN-TIB
Glean EBG
Fellowship
Henshaw
Baardf
Discus

Tentative:

LN-MOW
LNv22

Skal ha gris
Someone
Robertaas
storg
JoeW
Dash
Robbiedeluxe
Glean EBG
GinTonic

Last edited by a moderator:
Re: Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00

Nå til mandag hadde passet bedre. 19 april er jeg i Kongens Klær så da blir det nok vanskelig å komme til Oslo.

Hva med heller å legge disse arrangementene til en av ukedagene så vi forretningsreisende også kan kombinere dette med noe som ellers hadde vært en kjedelig hotelromkveld i Oslo?

Hva med heller å legge disse arrangementene til en av ukedagene så vi forretningsreisende også kan kombinere dette med noe som ellers hadde vært en kjedelig hotelromkveld i Oslo?

Vi prøver å variere. F.eks ble siste treff (julebordet), lagt til en ukedag. Således bør alle ha mulighet til å bli fornøyd/misfornøyd:p

Burde da være fint mulig, men melder standby til jeg vet hvordan jeg jobber. :)

Balle!!! Er i Istanbul. Blir første arrangement jeg misser siden jeg var med første gang. Jeg kan evt sende elgen Helge som stedfortreder.

Selv om jeg hadde stilt i kategorien Fly&Brus, så skulle jeg tatt turen om en ikke var i Bangkok rundt de tider. :D

Passer helt bra...Kan møte Helge på stasjonen i Lillestrøm og vi kan reise sammen. Pappan hans har vist meg vei tidligere, så han er vel kjent i byen...;)

Hadde en hyggelig SAS MiniDO med Someone, Fluxie m.fl, så da hiver jeg meg med på min første Fly&øl:)

Morten

Jeg tar en "full flex" på denne, dvs. sikrer sete men kan bli no-show.

Jeg kommer på to hjul i svingen, hvis været tillater det.

Ciao

Imm

Ser ut som jeg kanskje er i byen den dagen. Tentative, takk ;)

Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00

Noen med forslag til sted, eller blir det å ta bare noe av det første som faller meg inn?

Back