Fly&øl Oslo 10/5 kl 18

Someone

Moderator
Medlem
Fly&øl Oslo 10/5 kl 18

Hei, på tide med en ny fly&øl i hovedstaden. Bord er booket på Maschmanns Brasserie kl18 :)

Deltar:
Someone
Henshaw
Fluxie
Storg
SASDC8
RobertAas
LCH
LN-RRE
Robbiedeluxe
Fnate
SnowmanOSL
Jcnorway (kjosfast)
Hickock

Tentative:
Glean EBG
Hypern

Last edited:
Re: Fly&øl Oslo 10/5 kl 18

Crasher dessverre med holmenkollstaffetten som sikkert en del deltar i.

Neste gang!

Jeg kommer! Er på MR til BCN den dagen, men bør rekke ned til Oslo sentrum til klokken 18 :) On a side note: kan booke rom på Radisson Blu Nydalen eller Alna og lurer da på hvilket av dem som ligger mest usentralt? Eller bør jeg bare beholde rommet mitt på Radisson Blu OSL og heller kjøre flytog opp om kvelden?

Når det gjelder sted er jeg åpen for det meste, så lenge det ikke er TGI eller Hard Rock. Hva med Amundsen Bryggeri og Spiseri?

Last edited:

Jeg kommer! Er på MR til BCN den dagen, men bør rekke ned til Oslo sentrum til klokken 18 :) On a side note: kan booke rom på Radisson Blu Nydalen eller Alna og lurer da på hvilket av dem som ligger mest usentralt? Eller bør jeg bare beholde rommet mitt på Radisson Blu OSL og heller kjøre flytog opp om kvelden?

Når det gjelder sted er jeg åpen for det meste, så lenge det ikke er TGI eller Hard Rock. Hva med Amundsen Bryggeri og Spiseri?

Nydalen, er mer sentralt. T-bane og 37-bussen stopper utenfor, og trikken 5 min unna. Ligger 5 min unna der jeg bor, så jeg må uansett den veien hjem

Nydalen, er mer sentralt. T-bane og 37-bussen stopper utenfor, og trikken 5 min unna. Ligger 5 min unna der jeg bor, så jeg må uansett den veien hjem

Da avbestiller jeg natta på OSL og booker Nydalen i stedet :)

Gratulerer, dere fant et hull i reiseplanene mine.

Da kommer jeg!

Back