Fly, øl og code-share! 18. januar 2024 17:30

Re: Fly, øl og code-share! 18. januar 2024

Jeg er også tentativt med, dette høres spennende ut!

Jeg er tenativt med, dette er jo mitt gamle fag - en finner vel min underskrift paa IATA Sertfisering i noen Reisebyraa arkiver

Oppgradert til:

Jeg stiller !

Alle nødvendige poeng er paa plass til tur retur med OneWorld.

Det har ikke kommet noe informasjon om "møterom" eller sted/plassering.
For med en gang det kommer da er jeg "jeg stiller" eller "stiller ikke".

Kommer i neste uke, blir ett sted i nærheten av Oslo sentrum eller omkringliggende områder....

Det har ikke kommet noe informasjon om "møterom" eller sted/plassering.
For med en gang det kommer da er jeg "jeg stiller" eller "stiller ikke".

Jeg har nok informasjon til grov navigere fra Seattle til OSL, tviler på at det blir avholdt nærmere andre flyplasser, så med forventet ankomst den 17 Januar burde jeg klare å finne frem :p

Kommer i neste uke, blir ett sted i nærheten av Oslo sentrum eller omkringliggende områder....

Jeg er ogsaa klar for aa bidra litt, kanskje litt gammel kunnskap, men Pro-Ratering (beregningen av hva de forskjellige selskapene sitter igjen med av en reise med 2 eller flere selskap involvert) og hvordan nettopp dette forklarer hvorfor SAS startet aa bruke AS og andre innenlands i USA - selv tilbake naar jeg satt aa trykka billetter var AS en god idee :p

Om mulig skader det ikke med et White Board ^_^

MAKAN!!!!!!!! MAAAAAAKAN

Så da forventer jeg at Elefanten kommer som stedfortreder for Fnate, for han vil vel ikke å være med på turen når Delta Loungen er stengt :D

Så da forventer jeg at Elefanten kommer som stedfortreder for Fnate, for han vil vel ikke å være med på turen når Delta Loungen er stengt :D

Ikke tale om. Han skal uansett fly A339NEO to veier i Delta One, bo på hotell og dra til Santa Fe og Fantbaquerque - en forumspesial - så det er sjanseløst at han blir hjemme.

Vi kan sende elgen Helge

Ser mørkt ut for meg. Dragen har skole denne dagen og tilgjengelig barnevakt var ikke på lager.

Jeg regner med å komme. Det er iallefall ikke annet på tapetet den dagen forløpig så vi satser på at legene holder seg unna fatet og ikke setter opp noe greier den dagen. Noen slike timer kommer ofte på kort varsel så det er ikke alltid så lett å planlegge.

Jeg melder meg på, har nok mer å lære enn å bidra med denne gangen, men det går vel bra :)

Da er plass bestemt! Vi blir ikke flere enn at vi tar dette i Widerøes lokaler på Fornebuveien 11 på Lysaker/Fornebu Nordøst. Vi starter 17:30, og møterommet vårt er tilgjengelig fra 17:00. Det vil være drikke tilgjengelig, både med og uten volum-prosenter.

Kanskje vi får ett lite overraskelsebesøk også, som skal holde en liten innledning for oss.

Etter fordraget så beveger vi oss over historisk grunn og ned til Sjøflyhavna hvor de som ønsker kan ta seg en matbit, og litt mer drikke.

Dette blir en hyggelig aften!

Dette blir bra Thomas. Jeg skal gjøre det jeg kan for å få deltatt. Hvor langt er det å labbe fra Lysaker stasjon forresten?

Da er plass bestemt! Vi blir ikke flere enn at vi tar dette i Widerøes lokaler på Fornebuveien 11 på Lysaker/Fornebu Nordøst. Vi starter 17:30, og møterommet vårt er tilgjengelig fra 17:00. Det vil være drikke tilgjengelig, både med og uten volum-prosenter.

Kanskje vi får ett lite overraskelsebesøk også, som skal holde en liten innledning for oss.

Etter fordraget så beveger vi oss over historisk grunn og ned til Sjøflyhavna hvor de som ønsker kan ta seg en matbit, og litt mer drikke.

Herlig opplegg... Dette blir nydelig - da kan vi jo svømme først (eller etterpå)

Dette blir bra Thomas. Jeg skal gjøre det jeg kan for å få deltatt. Hvor langt er det å labbe fra Lysaker stasjon forresten?

Litt etter form og føre, men jeg bruker somregel 7-8 minutter. Ta heis/trapp fra stasjonen opp på lokket, også går du over lokket, og tar trappen opp ved Bike-fixx sykkelbutikken, så er det bare å gå gangveien bort til våre lokaler.

Jeg kommer :)

Re: Fly, øl og code-share! 18. januar 2024 17:30

Jeg drister meg utpå og blir med om det fortsatt er plasser.

Back