Jeg er tenativt med, dette er jo mitt gamle fag - en finner vel min underskrift paa IATA Sertfisering i noen Reisebyraa arkiver
Det har ikke kommet noe informasjon om "møterom" eller sted/plassering.
For med en gang det kommer da er jeg "jeg stiller" eller "stiller ikke".
Aaaaaaaaa, må trekke meg. Er vel på Delta loungen i Salt Lake City når det starter.![]()
Kommer i neste uke, blir ett sted i nærheten av Oslo sentrum eller omkringliggende områder....
Delta Loungen er stengt !, bedre å bli hjemme !
MAKAN!!!!!!!! MAAAAAAKAN
Så da forventer jeg at Elefanten kommer som stedfortreder for Fnate, for han vil vel ikke å være med på turen når Delta Loungen er stengt![]()
Oppgradert til:
Jeg stiller !
Alle nødvendige poeng er paa plass til tur retur med OneWorld.
Da er plass bestemt! Vi blir ikke flere enn at vi tar dette i Widerøes lokaler på Fornebuveien 11 på Lysaker/Fornebu Nordøst. Vi starter 17:30, og møterommet vårt er tilgjengelig fra 17:00. Det vil være drikke tilgjengelig, både med og uten volum-prosenter.
Kanskje vi får ett lite overraskelsebesøk også, som skal holde en liten innledning for oss.
Etter fordraget så beveger vi oss over historisk grunn og ned til Sjøflyhavna hvor de som ønsker kan ta seg en matbit, og litt mer drikke.
Dette blir en hyggelig aften!
Dette blir bra Thomas. Jeg skal gjøre det jeg kan for å få deltatt. Hvor langt er det å labbe fra Lysaker stasjon forresten?
Da er plass bestemt! Vi blir ikke flere enn at vi tar dette i Widerøes lokaler på Fornebuveien 11 på Lysaker/Fornebu Nordøst. Vi starter 17:30, og møterommet vårt er tilgjengelig fra 17:00. Det vil være drikke tilgjengelig, både med og uten volum-prosenter.
Kanskje vi får ett lite overraskelsebesøk også, som skal holde en liten innledning for oss.
Etter fordraget så beveger vi oss over historisk grunn og ned til Sjøflyhavna hvor de som ønsker kan ta seg en matbit, og litt mer drikke.
Dette blir en hyggelig aften!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.