• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly&Øl (og bonuspoeng) i Oslo lørdag 18FEB

Fly&Øl (og bonuspoeng) i Oslo lørdag 18FEB

Siden LN-FHU har tatt seg friheten til å poste her gjør jeg det også.. :)

Husk at dette må leses med glimt i øyet, spesielt om du ikke er spesielt interessert i bonuspoeng.

Teksten er ørlitt modifisert fra opprinnelig post:

Hva er fly&øl (og bonuspoeng)?
Fly og øl (og bonuspoeng) er et lavterskeltilbud til de som lider av bonusfeber. Formålet er gruppeterapi og lindring som består av medisinering med alkohol, i hovedsak øl, og samtaler om bonusfeber og de konsekvenser dette gir for den enkelte i hverdagen. Herunder samtaler om reisemål, bonuspoeng og fly.

Når?
Forslag fra undertegnede er 18. februar kl 18.02.

Hvor?
I Oslo, etter all sannsynlighet Oslo Mekaniske Verksted på Grønland.

Hva koster det?
Ettersom det er et lavterskeltilbud er det helt gratis å delta. Det må dog betales for egen medisinering.

Kan jeg være anonym?
Ja, vi som lider av bonusfeber forstår at det er vanskelig å leve med denne lidelsen i hverdagen og vi trenger ikke fullt navn. Det må gjøres oppmerksom på at det kan være man blir observert med andre som lider av samme symptomer i offentlige rom.

Dette høres flott ut! Hvordan melder jeg min interesse?
Fortrinnsvis her: www.insideflyer.no/forums/threads/fly-øl-bagtag-oslo-18-februar.7386
Alternativt i denne tråden.

Alle er velkommen, selv om de ikke lider av bonusfeber :)

Re: Fly&Øl (og bonuspoeng) i Oslo lørdag 18FEB

Oi... fly & øl 150 meter fra heimen, også er jeg bortreist i helga[emoji853]

Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Fly&Øl (og bonuspoeng) i Oslo lørdag 18FEB

Setter meg som tentativ, ref innlegg på IF. Kommer litt an på dagsformen når jeg lander med Stockholmtoget

Back