Fly&Øl/lunch Chapter Lillestrøm 30/11 kl 15:00

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Fly&Øl/lunch Chapter Lillestrøm 30/11 kl 15:00

Halla

Jeg, SQ777 og til dømes Martin har hatt litt Fly&Øl iblant på Lillestrøm (aka verdens navle).

Neste treff blir sen lørdagslunch med Fly&Øl den 30/11 kl 15:02.

Sted - Lillestrøm
Stil - upretensiøs

Om du har lyst til å henge deg på, så svar i tråden. Sted bestemmer vi helt plutselig. Varighet blir vel litt individuelt.
--> Italiensk restaurangutang nederst i Storgata - mot stasjonen. Casa Mia

påmeldt:
Fnate
SQ777
Martin
DHL-mannen

Tentativt:
Someone

Last edited by a moderator:
Re: Fly&Øl/lunch Chapter Lillestrøm 30/11 kl 15:00

Tentativt ja, selv om det innebærer jeg må til Lillestrøm :drunk:

Jeg er med. Overlevde sist gang, så da gjør jeg vel det nå også ;)

Sorry boys, er naturligvis ute og flyr ;) hehe, godt initiativ Fnate og andre Lillestrøm-boere!

Får poste nytt siden jeg mangler editatorrettigheter på stikkipåster.

Status er ihvertfall en gjest til, nemlig DHL-mannen. Så da vet vi hva FedEx-mannen og DHL-mannen kan diskutere - nemlig Bruce Springsteen og gitarer.

Har dere bestemt sted ennå? Ser ganske bra ut for mine sjanser til å dukke opp

Har dere bestemt sted ennå? Ser ganske bra ut for mine sjanser til å dukke opp

Sted ja... Saft suse. Åjåjåjåjåjjjj... Eeeeh. Det hadde jeg jaggu ikke tenkt på.

Men jeg tipper vi møtes på Lillestrøm torg og tryller innpå litt tapas på torget eller noe i den duren? Forslag kan f.eks også mottaes med takk. Lillestrøm er jo den gourmetbyen.

Vi kan møtes, som vanlig Lillestrøm Torv ved pensjonistbenken ved Anton Sport tvers over Big Bite, rett bak scenen på torget. Rett nedi Storgata fra stasjonen... For de som kommer med tog...;)

Det slo meg at det jo er en veldig bra Italiensk restaurangutang nederst i Storgata - mot stasjonen. Casa Mia. De har strålende lunch og øl på fat. Det er også kort vei videre til ymse brakker.

Om det er stemning kan jeg reversere et bord der

Da er det booket imorgen fra kl 15 (vi har bord til kl 17, og må evt gå videre da).

Har booket til 5 da det blir en bordordning som lett kan justeres til 4 eller 6. Sted og mat finner man her: http://casa-mia.no/casa/

Er booket på mitt etternavn, så om man kommer tidlig og ikke har det, så kan man f.eks PM'e meg.

OK, regner å komme med toget som er der 14:44. Må uansett videre sånn rundt halvseksish

Hei

Tar meg en tur jeg også. Ble det benken som møtested nå eller er det casa-mia direkte?

Hei

Tar meg en tur jeg også. Ble det benken som møtested nå eller er det casa-mia direkte?

Kult! Heng deg på. Jeg møter i det minste rett på Casa Mia. Sender deg PM med navn det er booket på.

For å bekrefte, møter rett på Casa... ;)

Ser ut som jeg kan ryke på en buss-til-tog-connection. Ankommer i så fall Lillestrøm Stasjon 15:03 og Casa rett etterpå.

Da er det oppdatert bordbestilling til 7 personer

Fnate
DHL-mannen
Martin
SQ777
Someone
nordic1
Discus

Med andre ord kan det se ut til vi har utvidet begrepet Lillestrøm litt, men for å vri litt og gjøre George Bush' ord til mine - "Lillestrøm ain't a place, it's a way of life".

Sees

Fluxie og jeg er allerede på plass

avygaqe2.jpg

O, hei... Da får man bare hive seg rundt. Hold av en iskald øl

Back