Fly & Øl i Oslo - mandag 14 mai

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Fly & Øl i Oslo - mandag 14 mai

Sammen med våre venner i FinalCall arrangerer vi en sosial samling for oss som er interessert i fly og reiser. Denne gangen kommer Aeroflot's norske salgssjef Gonzalo Peluffo for å presentere selskapet, og Christian og Thomas fra Flypodden, Norges stiligste podcast for flyinteresserte er med og lager podcast fra arrangementet.

Det er gratis og delta, og man kan selv kjøpe seg forfriskninger i baren. Er du også sulten, har de en avtale med BurgerJoint i nabolokalet om at man kan spise takeaway derfra i BeerPalace sine lokaler. Vi har fått låne eget lokale i den nederste delen, med inngang på hjørnet til BeerPalace.

På grunn av plassen ber vi om påmelding, og det gjøres ved å melde fra på arrangementet som er opprettet på Facebook at du vil delta.

Link til arrangementet her: https://www.facebook.com/events/506448296419999/

Vi gleder oss til å se deg!! :drink :fly :drink :fly

Re: Fly & Øl i Oslo - mandag 14 mai

Hadde vært topp å tatt noen øl i hovedstaden. Men akkurat den dagen blir jeg 50, og neste dag er det eksamen i «fagbrev reiseliv». Så det er nok best jeg blir hjemme.

Ankommer etter planen landet sent, men skal prøve komme innom.

Jeg kommer rett fra Torp. Også påmeldt via FB.

Last edited:

Det begynner å bli en stor gjeng på mandag! Fortsatt mulighet for å melde seg på for eventuelle etternølere! :)

Takk til alle deres om kom på fly&øl i kveld!
Det ble en super aften, og mange hyggelige folk kom innom og fikk en fin presentasjon av Aeroflot hvor jeg tror vi alle både ble litt overrasket og imponert over dette russiske flyselskapet!

Været var jo også deilig så når vi var ferdig inne flyttet vi utendørs og nøt litt flere deilige drikkevarer!

Nå er det natta! Takk for i kveld, folkens!!

Takk for et bra arrangement, godt gjennomført og hyggelig lag. Trivelig å treffe medforumister for et par beger! God kveld!

Back