Fly og Vin snart?

Replying to Topic 'Fly og Vin snart?'

Sorry folkens...

Jeg må bakke ut idag :(

Våknet i dag fullstendig nedsylta av en ekkel sommerforkjølelse :baeh
Skal se an formen i morgen og event. komme ned en tur på "havna"

KOS DERE ALLE UANSETT!

:devil

Vel da er jeg tilbake fra ett meget hyggelig fly og vin og definitivt noe som jeg håper kan gjenta seg.:cheers:

Joda KGL tok bilder han tross Falcon's trusler om å hive kameraet på sjøen. Og ingen av bildene bør være så ille at CK sensurer dem bort fra forumet:p

Takk for en kjempehyggelig kveld... Alltid hyggelig med nye deltaker også... Someone fant oss uten problemer...:spin:

Da er vi halveis mellom Fly&Vin og Sjøfly&Øl. Noen som vil se noen bilder? Jeg har vært svært hard i egensensuren (i frykt for Falcon sjøsetter Canonen) - bildet under viser normale positurer for tre av deltakerne. Falcon er litt overrasket, CK gjør seg til for fotografen og EB som ikke bare lider av tasturdiaré, men også munndiaré. :)

De mer outerte bildene som viser Falcon med bleier, FBU4EVER drikker vin fra flasken, CK gjør tungen klar for inspeksjon etter kraftig rødvinsbehandling ... vil bli oversendt til egen nytelse (gremmelse) senere i helgen.

For de av dere som ikke har anledning til å komme på Sjøfly&Øl i kveld - ha en god helg!

Attachments

• 2006-07-06_1.jpg
    2006-07-06_1.jpg
    72 KB · Views: 7

Hva med en liten videosnutt fra Südøst tatt med min lille IXUS (litt 5MB)?

Her finner du en diskusjon om den røde og den blå MD-80 til SAS

Og det var disse flyene som ble diskutert

MD-80_Red.gif

MD-80_Blue.gif

Noen oppfatning om hvor lenge dere blir sittende? Skal plassere hund hos hundevakt for turen til VIE imorgen, men kanskje det finnes tid å dukke opp etter det? Er det noen offentlige kommunikasjoner i nærheten (navn på holdeplass?)?

Ta 31-bussen mot Rolfstangen

Heh .. at noen maa spoerre om hvordan man kommer til FBU er tragisk ....... :devil

Blir neppe første gangen jeg tar bussen til FBU (men første etter '98), men jeg må jo innrømme at jeg aldri har vært på sjøflyhavna, så hvilken holdeplass som er nærmest der aner jeg ikke. Bedre å spørre da.

...forsoeker meg paa en hvem er hvem....FBU4EVER er den som tydelig leder diskusjonen, rett overfor sitter CK som ogsaa kommer med noen innspill, om de andre fargene som var paatenkt, jeg gjetter paa at det er SOMEONE ved siden av FBU4EVER, mens paa den andre siden sitter EB og snakker med LCH...EB har mest haar av de 2....

Originally posted by dc-8-63

...forsoeker meg paa en hvem er hvem....FBU4EVER er den som tydelig leder diskusjonen, rett overfor sitter CK som ogsaa kommer med noen innspill, om de andre fargene som var paatenkt, jeg gjetter paa at det er SOMEONE ved siden av FBU4EVER, mens paa den andre siden sitter EB og snakker med LCH...EB har mest haar av de 2....

Du har helt rett. Falcon sitter forresten ved siden av CK med husker ikke om han synes på filmen.

For å redde IXUSen fra sjøsetting på sjøflyhavna i kveld, så ble Falcon utelatt for videoen :love

Back