Fly og Vin snart?

Replying to Topic 'Fly og Vin snart?'

Takk til alle for en veldig hyggelig ettermiddag. Det ble en veldig koselig sammenkomst, og jeg håper å kunne komme på neste "fly og vin" men da uten bil. Det var litt frustrerende å sitte der med et glass cola i sommervarmen mens nesten alle andre koste seg med en iskald øl... hehe

Vi sees sikkert igjen!

IMM

Jeg hører at det planlegges et møte i slutten av august. det kunne vært kjekt å møte dere igjen, så med tidlig beskjed og litt koordinering så kan det kanskje la seg gjøre med deltakelse fra det høye nord også. Jeg skal til Amsterdam i noen dager i perioden rundt 22.-27. august, og kan sikkert legge inn et pitstop i Oslo på vei til eller fra om dette skulle slumpe å passe inn med fly&vin planer.

Originally posted by LN-KGL

For å redde IXUSen fra sjøsetting på sjøflyhavna i kveld, så ble Falcon utelatt for videoen :love

Pingle :p

Originally posted by LCH78

For å redde IXUSen fra sjøsetting på sjøflyhavna i kveld, så ble Falcon utelatt for videoen :love

Var han ikke ute og lenset sjarken da?

[hviske]Kan jo ikke si at ikke hadde noe vettig å komme med i samtalen.[/hviske]

Originally posted by LCH78

Var han ikke ute og lenset sjarken da?

[hviske]Kan jo ikke si at ikke hadde noe vettig å komme med i samtalen.[/hviske]

Åja.. det forandrer jo saken det da ;)

Back