Fly og Vin snart?

Replying to Topic 'Fly og Vin snart?'

Ett lite spørsmål angående fly&vin den 6/7.

Hvordan kjenner jeg dere igjen? I og med det er mitt første fly&vin og jeg aldri har truffet noen av dere før.

Søk litt på fly & vin her på forumet så dukker det opp noen bilder av både undertegnede og flere andre som EB, FBU4EVER, CK, osv.

Ellers er vel ikke Südøst så stort og hvis du ser noen som illustrerer flyturer med hender eller armer er du helt seif ;)

Originally posted by LN-KGL

Søk litt på fly & vin her på forumet så dukker det opp noen bilder av både undertegnede og flere andre som EB, FBU4EVER, CK, osv.

Ellers er vel ikke Südøst så stort og hvis du ser noen som illustrerer flyturer med hender eller armer er du helt seif ;)

Takk, fant noen bilder så skal greie å kjenne dere igjen men mindre samtlige har latt hår og skjegg gro vilt siden bildene ble tatt.

Uansett skulle en lettere forvirret og speidende høy og blond fjott gå inne på Sudøst mellom 16.30 og 17.00 så er det mest sannsynlig meg.

En ting, å forsøke å søke på ordene "fly", "vin" eller "fly og vin" her på forumet er sjanseløst....men jeg fant en utvei!

Alle har vi vært nye...og vi finner alltid hverandre!!!

bare undres på jeg hvordan man kommer seg til Sjøflyhavna fra f.eks Oslo S.. ekke så bevandret i storbyen skjønner dere :)

Buss nr 31 til Snarøya...

"Latt håret gro"... Hæhæ; DET toget er nok gått for enkelte av gutta. :D

Originally posted by Falcon

Hold grisepraten Deres for Dem selv, De :naughty:

Originally posted by EB

Buss nr 31 til Snarøya...

Og da fortsetter jeg der EB slapp

1. Gå av på IT Fornebu - holdeplassen etter Telenor
2. Fra holdeplassen forsetter til enden av den gamle Fornebu-terminalen.
3. Ta til venstre ned mot sjøen
4. I bakken nedover vil du slakt til høyre se en blåfeidet bygning med forhåpentlig noen sjøfly i nærheten (se bilde)

Bilde08.jpg

Og hvis du ser noen slike har du kommet rett
Bilde09.jpg

Men var du slik i fjor sommer da Falcon? :lol

Dette blir det GRISEBANK av, Falcon - og ser vi på det nederste bildet fra Sjøflyhavna ser vi jo at DU har latt andre ting gro!!!:lol

Originally posted by CK

Dette blir det GRISEBANK av, Falcon - og ser vi på det nederste bildet fra Sjøflyhavna ser vi jo at DU har latt andre ting gro!!!:lol

he he var da ikke meningen å skape full krangel også det før noen har møtt meg:lol

Velkommen til en helt vanlig Fly&Vin kveld...;)

Takk skal du /¤%#/#%¤/()meg ha for det utrolig flatterende bildet, KGL... Her inntar man vaktmesterholdning et øyeblikk, og så skyter du løs. En dag kommer noen til å hive kameraet ditt i havet, din notoriske snikfotograf!

;) :D

Forresten et riktig flatterende bilde av Sjøflyhavna også. Du var visst i storslag den kvelden? Hæhæ.

Originally posted by Someone
(...)

he he var da ikke meningen å skape full krangel også det før noen har møtt meg:lol

Det er et knallhardt miljø, skal jeg si deg. :D

Räknar med att man får läsa om er i VG dagen därpå. "Flyentusiaster i krangel"

:lol

Takk skal du /¤%#/#%¤/()meg ha for det utrolig flatterende bildet, KGL... Her inntar man vaktmesterholdning et øyeblikk, og så skyter du løs. En dag kommer noen til å hive kameraet ditt i havet, din notoriske snikfotograf!

;) :D

Forresten et riktig flatterende bilde av Sjøflyhavna også. Du var visst i storslag den kvelden? Hæhæ.

Det er ikke min feil du lot brøstkassa falle akkurat for dette bildet. Kanskje å sitte ved bordet er bedre - vaktmesterholdningen er vanskeligere å innta der. Men skal du være helt trygg - så sitt med ryggen til :up:

Det ble da også noen bra bilder den 7. juli i fjor - f.eks denne

Bilde06.jpg

PS Falcon, hvor la du beltet?

he he ser ut som det enkleste måte å kjenne dere igjen er å se etter noen herrer i full slosskamp ;)

Hva er forresten enkleste måte å komme seg fra Lysaker til Sudøst på (når bil er uaktuelt siden det ikke er fly&brus)

Hva er forresten enkleste måte å komme seg fra Lysaker til Sudøst på (når bil er uaktuelt siden det ikke er fly&brus)

Buss 31 og 32 går direkte fra Lysaker til Heimdalsgata (stoppestedet nederst i Trondheimsveien)

he he ser ut som det enkleste måte å kjenne dere igjen er å se etter noen herrer i full slosskamp ;)

Eldre herrer sloss ikke, vi er for sprø og gebrekkelige. Så derfor tar vi det ut bare verbalt - f.eks. her :biggrin

Kanskje best å file flightplan: ETA Sjøflyhavna 7 juli 16:00.

- Same procedure as last year? :cheers: :cheers: :cheers:

Back