Fly og øl i Trondheim

DY_ENZV

ScanFlyer Blue
Fly og øl i Trondheim

God ettermiddag godtfolk! Høsten står nå for tur og hva passer vel bedre en å møtes over et par kalde og etterlengtede pils! :)

Som alltids blir avstemning om dato gjort via doodle og følgende link:

http://doodle.com/kde4zt8kd93f5g5z

Håper så mange som mulig kan delta :)

Folk får si ifra om hva som frister mest, Den gode nabo eller mikrobryggeriet

Last edited:
Re: Fly og øl i Trondheim

Dette begynner jo å bli en evighet siden sist for min del. Count me in ;)
Tir-tor kl. 19 passer finfint for meg, med et lite forbehold om torsdag 9. (står foreløpig som nei på Doodle).

Ser jeg klarte krysse av en for mye, men blir det 21/10 kan jeg. 22 er litt mer tvilsom

De fleste dagene går fint, men jobber til 20 en og annen dag. Men jeg regner med man ikke lukker døra klokka sju :)

Håpar å få med meg denne! Det meste ser ut til å vere ledig bortsett frå haustferieveka.

Det var da så få valgmuligheter..... *ROLLEYES* :p:p

Har ikke helt oversikten ennå , men fyller i og stryker ut etterhvert. Beskjed når poll stenges ønskes, for siste finpuss :D

Heisann!

Vært svært hyggelig, men er dessverre ute og reiser neste kontinuerlig frem til 16 November jeg! Så de få dagene man er hjemmom må nesten frua få møte meg litt også.. haha.

Kos dere så mye!

Kim

Da blir datoen for fly og øl Tirsdag 21.10.2014 da det var flest som kunne denne dagen :)

Tenker vi tar en liten avstemning her om hvor vi vil dra. Tenker vi holder oss til valget mellom mikrobryggeriet eller den gode nabo.

Jeg stemmer for den gode nabo :)

Holder avstemning om plass åpen en uke til, så bestilles det bord.

Vel møtt!! :)

Da kan jeg konstatere at arrangementet går av stabelen på Den Gode Nabo tirsdag 21.10.2014 :)

Bestiller bord etterhvert! Alle som har stemt eller ikke er hjertelig velkomne :)

Spiser man på denne Naboen, eller er det Karsk og Lysholm Double Ice det går i?

Dei har god burger og litt småting. Double ice får du nok ikkje....

Skål herfra
f43bce4ea121d5ae45d9978b12de3aed.jpg

Takk for laget! Ser at eg dessverre fekk med meg eit med øyrepluggar til mobil som ikkje er mine. Låg på golvet, trudde dei ramla ut av jakka mi. Anyone?

Back