Fly og øl i Stavanger 15 november

Hvilken dag passer best for Fly&Øl i Stavanger

• Total voters
    18
Re: Fly og øl i Stavanger 15 november

Om det er plass til en østlending også, så har BSSW nettopp overtalt meg til å booke flighter og hotell.

Hvis ikke, så får jeg evt. bare finne et annet sted å spise middag den dagen ^_^

Om det er plass til en østlending også, så har BSSW nettopp overtalt meg til å booke flighter og hotell.
Vil ikke påstå at det var så veldig vanskelig å gjøre :p

Hvis ikke, så får jeg evt. bare finne et annet sted å spise middag den dagen ^_^

Fantastisk! Gleder meg til å hilse på ordentlig!

Då var det ikkje lengre mogleg å editere den forrige posten, så lager ny med fleire på lista ;)

Bekrefta:

Bord reservert: Lørdag 15.november kl 18:00 (-til ca 22/23) -julebordsesongen kan kreve at vi ikkje får bordet til 0200.
Sted: Harbour Cafe (http://www.harbourbowl.no/)
Plasser: 10 (forløpig)

Påmeldte:
zico77
BSSW
barca
Twin Otter
sirpjalle
Scandinavian
micro
Martin
ruby1968l

Post din "påmelding" i tråden, så veit me om må utvide/redusere bordstørrelsen :)

Litt uavklart om jeg returnerer fredag eller lørdag fra LHR , men greier jeg å bli ferdig fredag kommer jeg lørdag ja.
Dette avklarer jeg tirsdag over helgen.

Litt uavklart om jeg returnerer fredag eller lørdag fra LHR , men greier jeg å bli ferdig fredag kommer jeg lørdag ja.
Dette avklarer jeg tirsdag over helgen.

Da er det avklart for mitt vedkommende denne uka.
Min LHR jobbtur går med SK4627 torsdag og vi blir nok ikke ferdig før lørdag og da med en retur via OSL som gir ankomst omtrent etter treffet på kvelden i byen. Kommer med 4055 og da er vel festivitasen over for det meste på Harbour Cafe halvti om kvelden.

Gleder meg til lørdagen. Jeg må dessverre(?) på jobb tidlig på søndagen så det blir nok ikke like sent for min del denne gangen.

Jeg må dessverre melde forfall til i morgen. Andre enn meg har lagt planer for meg....
Så dere får ha det kjempekjekt dere andre :)

Da satt undertegnede, BSSW og Martin her... Så det er bare å dukke opp!

Skål .

Attachments

• 1416069054235.jpg
    1416069054235.jpg
    47.8 KB · Views: 110

Er på vei. Står bordet reservert på noen, eller er dere lett å finne? Vet jo ikke helt hvordan folk ser ut. ;-)

Det er to langbord midt i rommet. Vi sitter ved det det sitter folk ved. (Evt. Det med finest stoler om det sitter noen på begge)

Back