Fly og øl i Stavanger 15 november

Hvilken dag passer best for Fly&Øl i Stavanger

• Total voters
    18
Re: Fly & Øl - Stavanger i November eller Desember?

Går det an å lage dobbel-poll? Ein for spise/drikkeplass og for datoer?

Veldig enig med posthuman:
Minst mulig fancy, men gode muligheter for øl og sosialt lag.
Jeg stemmer for Egon eller Harbour. Her kan vi snakke høylytt og bli i godt humør uten å forstyrre nabobordene ;)

Min stemme går til Harbour dersom alternativa er Egon og Harbour. Hos Harbour vil det i tillegg vera enklare å få kjøpt/bestilt mat og drikke mtp at hos Egon må "alle" i baren sjølv -det synes eg kan bli litt tungvindt, spesielt når ein har satt seg til bords er det greit å slippe å springe til baren kvar gong ein vil ha påfyll.

Ut i fra poll på dato så er det 15 november og 6 desember som stikker seg ut. Skal vi kjøre en ny poll på de to datoene? Eller skal noen ta en sjefsavgjørelse og bare bestemme dato?

Harbour kan muligens være et bra alternativ til Egon denne gangen. Mens vi venter på at TGI Fridays skal komme til byen.

Bare ta en sjefsavgjørelse du ;)

Det blir bra uansett ;)

Har huket av for 15. november, men har egentlig ikke noen spesiell preferanse. Så lenge det ikke dukker opp noe jobb jeg må delta på, så er jeg med. :)

TwinOtter!

Ta en sjefsavgjørlse du! Er med nær sagt uansett hvilken dato det er! :)

Hoi! Beklager at jeg har vært litt fraværende her. Men nå ser jo pollen grei ut og det passet egentlig best for meg også. Så da blir det fly og øl i Stavanger 15 november. Jeg skal på ferie nå straks. Dersom ingen har mulighet til å gjøre de praktiske tingene kan jeg forsøke å ta det når jeg er tilbake. Men i mellomtiden kan vi kanskje fortsette diskusjonen om møtested. Jeg må si jeg syntes det fungerte meget greit på Egon sist.

Så er det kanskje greit om folk melder om de kommer, så kan vi lage en liten oversikt etterhvert.

Last edited:
Re: Fly og øl i Stavanger 15 november

Jeg har lagt det inn i kalenderen og håper å kunne delta denne gangen.

Går greit det for min del. Blir en tung helg for min del. Julebord dagen før og Fly&Øl 15.november. Blir bra dette her.

Bekrefta:

Bord reservert: Lørdag 15.november kl 18:00 (-til ca 22/23) -julebordsesongen kan kreve at vi ikkje får bordet til 0200.
Sted: Harbour Cafe (http://www.harbourbowl.no/)
Plasser: 10 (forløpig)

Påmeldte:
zico77
BSSW
barca
Twin Otter
sirpjalle

Post din "påmelding" i tråden, så veit me om må utvide/redusere bordstørrelsen :)

Last edited:

Som initiativtaker er jeg vel med jeg også! Hilsen San Francisco. God natt!

Melder meg på :) , men lite forbehold på at det kan komme opp noe.

Då var det ikkje lengre mogleg å editere den forrige posten, så lager ny med fleire på lista ;)

Bekrefta:

Bord reservert: Lørdag 15.november kl 18:00 (-til ca 22/23) -julebordsesongen kan kreve at vi ikkje får bordet til 0200.
Sted: Harbour Cafe (http://www.harbourbowl.no/)
Plasser: 10 (forløpig)

Påmeldte:
zico77
BSSW
barca
Twin Otter
sirpjalle
Scandinavian
micro
Martin

Post din "påmelding" i tråden, så veit me om må utvide/redusere bordstørrelsen :)

Last edited:
Back