BSSW Browncoat 24 May 2014 #22 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Da sitter man utenfor Egon og blomstrer... Ble også litt forsinket, pga kvige på motorveien :8: Edit: Bord 401 og 402, godt kamuflert under en trapp :drunk: Last edited: 24 May 2014
Re: Fly og øl i mai - Stavanger Da sitter man utenfor Egon og blomstrer... Ble også litt forsinket, pga kvige på motorveien :8: Edit: Bord 401 og 402, godt kamuflert under en trapp :drunk:
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 24 May 2014 #23 Fly og øl i mai - Stavanger Hekkan! Jeg trodde ikke det begynte før kl 1800! Mulig ETA om en drøy time. Hold meg oppdatert om posisjon.
Fly og øl i mai - Stavanger Hekkan! Jeg trodde ikke det begynte før kl 1800! Mulig ETA om en drøy time. Hold meg oppdatert om posisjon.
BSSW Browncoat 24 May 2014 #24 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Her har man det kjekt! Attachments DSC_0214.jpg 48.8 KB · Views: 139
G Glean EBG ScanFlyer Gold 24 May 2014 #25 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Blir sent på jobb og begynner tidlig i morgen så klarer ikke å komme innom. Men dere får ha en trivlig kveld så får jeg prøve å bli med neste gang.
Re: Fly og øl i mai - Stavanger Blir sent på jobb og begynner tidlig i morgen så klarer ikke å komme innom. Men dere får ha en trivlig kveld så får jeg prøve å bli med neste gang.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 24 May 2014 #26 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Like greit. Dette går til H. Posthuman har lokket oss med på Dickens :-D Attachments image.jpg 74.5 KB · Views: 116
Re: Fly og øl i mai - Stavanger Like greit. Dette går til H. Posthuman har lokket oss med på Dickens :-D
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 24 May 2014 #27 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Å så sosiale vi er Attachments image.jpg 68.9 KB · Views: 104
Ruby Tomleskolt Medlem 24 May 2014 #28 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Å jeg begynner å bekymre meg for morgendagens haudeverk
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 24 May 2014 #29 Re: Fly og øl i mai - Stavanger ruby1968l said: Å jeg begynner å bekymre meg for morgendagens haudeverk Click to expand... Best å gi seg mens leken er god. Takk for laget. Det var VELDIG hyggelig! Takk for meg!
Re: Fly og øl i mai - Stavanger ruby1968l said: Å jeg begynner å bekymre meg for morgendagens haudeverk Click to expand... Best å gi seg mens leken er god. Takk for laget. Det var VELDIG hyggelig! Takk for meg!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 24 May 2014 #30 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Henger meg på kommentaren til Twinotter
BSSW Browncoat 25 May 2014 #31 Re: Fly og øl i mai - Stavanger sirpjalle said: Henger meg på kommentaren til Twinotter Click to expand... Ditto
Re: Fly og øl i mai - Stavanger sirpjalle said: Henger meg på kommentaren til Twinotter Click to expand... Ditto
B barca ScanFlyer Silver 25 May 2014 #32 Re: Fly og øl i mai - Stavanger Takk for laget idag. Det var kjempe kjekt. Dette må gjentas igjen.