• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly og Kaffe

Med dette været vi har nå kan vi jo kanskje flytte utendørs...:spin:

OK... nu är det drygt en vecka kvar tills att jag kommer över. Hoppas att det blir relativt bra väder i alla fall.

Jeg kan trolig komme en liten tur, jeg leser ikke langt unna Dus. Jeg kan dog ikke love 100% ennå, men Kl. 13 skulle passe bra til kaffe. Hvor mange blir vi da.

I'm in. Har et møte til 11:30, så dette rekker jeg (hvis nå ikke konemor beslaglegger bilen...)

Skal levere bilen på service...kvittere ut en ny bil så kommer jeg i god tid til 13:00. Da skulle vi vel bli 6-7 stykker...

Originally posted by Savipix
Trevligt.. Hur ser det ut för KGL?

Har fått stokket om på noen telefonmøter med UK, så kl. 13 på Dus passer bra. Må bare passe på å avslutte slik at jeg er tilbake på kontoret mitt på Skøyen til kl. 16 :smokin

Nok et hyggelig Scanair.no møte... Nye ansikter ble det også...kommer vel på bilder fra KGL... Nå er det bare litt under to uker til neste møte...

Back