• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly og Kaffe

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Kommer till Oslo i samband med ett par moeten onsdag den 6/4 och har eftermiddagen (fraan 1200 helt fri). Aer det naagon som har lust att samlas foer en liten kaffe/lunch med flygprat?

Tidpunkten aer ganska flexibel daa jag inte har taenkt aaka hem foeraens till kvaellen.

etter arbeidstid går fint - skal jeg holde fast på MD90n din til da??

Som det ser ut nu kommer jag över med SK485 eller 4847 (tidig morgon) och åker hem igen med 4894 eller 1488 (kväll).

CK: MD90n kan stå parkerad i hangaren tills dess.

Hadde vært hyggelig,men på den tiden er jeg godt igang med vinsmaking i Italia.Nærmere bestemt i Sirmione ved Gardasjøen.Kaffe blir det også; espresso og grappa! (espresso uten grappa er som kaffe uten cognac: en j***** blanding!) :cheers:

Trodde nesten du hadde anlagt trønderske tendenser Stein, men så oppdaget jeg OGen eller å ha konsentrert meg om BLANDING :cheers:

Ser ut som at tyngdepunktet ligger litt vest i Oslo, kunne ikke Kaffebrenneriet på Skøyen vært en mulighet? Da kunne også undertegnede stille opp - og Savipix - det er kun tre minutters gange fra Flytoget.

Originally posted by EB
Skal vi begynne å sirkle inn tid og sted?

Det är helt upp till er att bestämma. Ni känner terrängen. Sista mötet är i Kirkegaten som jag har förstått ligger relativt centralt. Men att ta sig runt borde inte vara ett större problem.

Hva med "DUS" som ligger på hjørnet av Akersgaten / Karl Johan - rett ved Egertorget? Blanding av Kaffebar og spisested...kan kun ta en kaffe eller man kan også spise/drikke.

Hur är detta för KGL och er andra? Hade varit trevligt att träffa så många av er som möjligt.

Alle de som kom på siste kaffebesøk (herr Mowinckels) vet hvordan EBs valg av lokale var:
Ungeskrål, unge mødre med barnevogn og ingen sitteplasser ;)

For meg så er det mulig å bevege seg over det meste av byen, forutsatt at det er lett tilgjengelig fra Skøyen med kollektive midler.

Så lenge vi holder oss innefor noen få kvartalers gange fra de langsgående busslinjene gjennom byen, er det ikke vanskelig å finne frem. Personlig foretrekker jeg absolutt et sted det går an å sette seg og spise, da blir det både lunsj og litt hvile på en gang...
(jeg har litt ryggproblemer, så jeg må ta litt hensyn til det, ulikt fra dag til dag).

Dus har kun stoler/sofaer og bord. Ingen ståplasser... Kan sikkert bestille bord om det er nødvendig også...

Vad sägs om klockan 1300 på Dus?

So far ser det ut som vi har

Savipix
EB
Fellowship/OJB
LN-KGL

more takers?

Saan... daa ser det ut som om jag aaker hem igen klockan 1925 med SK890. Vilket goer att jag har god tid paa mig foer en massa flygprat.

EB: Vad tror du om en bordsbestaellning?

Back