Fly och x i CPH

Savipix

ScanFlyer Rusty
Skall tillbringa måndag-fredag nästa vecka på jobb i CPH och tänkte därför höra om det finns några forumister i närheten som har lust att ta en bit mat/lite dryck en av kvällarna?
Jag är väldigt flexibel på dag.
:fly:drink

Lad mig lige tjekke kalenderen. Er i LON mandag og tirsdag, men måske senere på ugen.

Vender tilbage...

En eller anden ;) har givet fruen en tur til PEK fra onsdag, så jeg mangler børnepasning disse dage. Som nævnt er jeg selv væk man/tirs.

Bliver nok nødt til at springe over denne gang, men lad os se om vi kan finde en anden gang du er i CPH.

;)er i CPH 10.marts til en walk-around/clear ice briefing i T3 fra 0830-1530, men jeg kan desværre ikke blive i CPH om aftenen
Hilsen
ole

Last edited:
Ligger på RB Scandinavia natten 2-3/3. Så noe mat og drikke må man jo ha uansett!

Sorry! Blingset i schedulen. Det er den 12-13/3 jeg ligger på RB Scand. Men du er vel i CPH noen dager i den uken også, PC?

Last edited:
Har ikke sett denne før nå, men jeg holder til i København om dagene også - og er forholdsvis fleksibel!

Diverse deadlines Mars 1, så fortrinnsvis i slutten av uken.

Synd du ikke svarte på min PM Savipix.
Vi hadde en riktig trivelig kveld igår med mye flyprat og diskusjon.
Totalt 7 stk fra SK, QI og DY møttes til en interessant aften på Scheckers.

Skal legge ut innbydelse her neste gang til alle. Jo fler jo bedre :)

S*it!

Den såg jag först nu när jag såg att du hade skrivit detta :( (Av någon anledning får jag inte en alert när jag får nya PM). Kommer dock fler besök i CPH framöver och då kör vi!

Back