Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva i all verden har nordlendingene med dette å gjøre?![]()
Vi betaler blodpriser for å reise med nevnte selskap![]()
Du betaler for opplevelsen, ikke bare for reisen![]()
Provoserer konkurrent med gratisturer
Norwegian mener det er kunder andre steder som får lide når Widerøe gir bort billetter på flyginger fra Torp.
Selv om det er et morsomt stunt, så sitter jeg med en liten følelse av at stemningen hadde vært en annen om det hadde vært motsatt i denne saken (dvs. om det hadde vært DY som hadde trått til med gratisbilletter og adgang til DYs fly med WF billett)... Det ser man vel på kommentarene i forhold til 99,- billettene.
For å snu litt på flisa: Har man ikke lært noe av Color Air vs SAS vs Braathens ?
http://www.adressa.no/forbruker/article1785150.ece– Det er jo typisk SAS-konsernet hvor jo Widerøe inngår å dumpe prisene til nivåer de ikke har råd til før de løper til staten når kassa er tom, sier Anne-Sissel Skånvik, kommunikasjonsdirektør i Norwegian, til DN.
DY tjener vel ikke så VELDIG mye mer på sine 99kr biletter...
WF har vel gått bra i pluss en stund, så litt skivebom av Skånvik er det (som vanlig).
Tja, hun sier vel at "...det er typisk SAS-konsernet hvor Widerøe inngår...". Det er vel forsåvidt typisk for SAS-konsernet at prisene ikke har stått i forhold til kostnadene.
På samme måte som det var for DY i X antall år på rad etter oppstart av 737-operasjonene.
var et fornutig og treffende utsagn?Det er jo typisk SAS-konsernet hvor jo Widerøe inngår å dumpe prisene til nivåer de ikke har råd til før de løper til staten når kassa er tom, sier Anne-Sissel Skånvik, kommunikasjonsdirektør i Norwegian, til DN.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.