Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

Jeg er så lei bilder av Boeing 737 så jeg utfordrer dere: La oss få ei hel side uten verdens kjedeligste fly! Og da over til noko heilt anna:

05760.jpg

Jeg er så lei bilder av Boeing 737 så jeg utfordrer dere: La oss få ei hel side uten verdens kjedeligste fly! Og da over til noko heilt anna:

Da må du bare ikke la deg irritere deg over det KOG!
Husk at her er det medlemmer i alle aldre, noen begynte å spotte tidlig livet og andre begynte å spotte sent i livet. Så da er vel en 737 dessverre uungåelig er jeg redd!

Ikke samme flytype som på bildet til jameson82. Men 2 x propell og ikke direkte kjedelig fly/eller som det finnes masse av den dag i dag! Dette var vel på det tidspunktet 1 av 2 slike fly som befant seg i Europa. Ny reg ble C-GYCG.

Atlantic Airlines - G-FIJR
by Pål Leiren, on Flickr

Last edited:

Da må du bare ikke la deg irritere deg over det KOG!
Husk at her er det medlemmer i alle aldre, noen begynte å spotte tidlig livet og andre begynte å spotte sent i livet. Så da er vel en 737 dessverre uungåelig er jeg redd!

Jeg er ikke irritert, bare lei av 737er på alle sider. Jeg har et par tusen lysbilder av 737 og sikkert en haug digitale også, men la oss ta en annen Electra og her på hjemmebasen til Atlantic i Coventry

Electra.jpg

Status
Not open for further replies.
Back