LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 5 Aug 2012 #3,543 Re: Fly-kjedebrev... Frakter eller bli fraktet O'Brien greide i hvert fall å lande på verden minste rullebane på tredje forsøk for en uke siden.
Re: Fly-kjedebrev... Frakter eller bli fraktet O'Brien greide i hvert fall å lande på verden minste rullebane på tredje forsøk for en uke siden.
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 5 Aug 2012 #3,545 Re: Fly-kjedebrev... Gul-grønn. LN-LTG by Christian Scheie Hein, on Flickr
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 5 Aug 2012 #3,547 Re: Fly-kjedebrev... Skiboks. LN-DYC by Christian Scheie Hein, on Flickr Last edited: 6 Aug 2012
LN-MOW Flyklapper Medlem 5 Aug 2012 #3,548 Re: Fly-kjedebrev... Ingen skiboks, men wifi-antenne på magen .. .
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 5 Aug 2012 #3,549 Re: Fly-kjedebrev... Kongelig antenne ZE 700 UK - Royal Air Force British Aerospace BAe-146 CC2 (BAe-146-100 Statesman) by Cato Lien, on Flickr
Re: Fly-kjedebrev... Kongelig antenne ZE 700 UK - Royal Air Force British Aerospace BAe-146 CC2 (BAe-146-100 Statesman) by Cato Lien, on Flickr
Jens W ScanFlyer Crusty 5 Aug 2012 #3,550 Re: Fly-kjedebrev... Flagg på halen 138779 by Jens Cedlind, on Flickr
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 5 Aug 2012 #3,553 Re: Fly-kjedebrev... SAS og Norwegian, og er begge albino-maskiner. LN-BUD and LN-KKI by Christian Scheie Hein, on Flickr Last edited: 6 Aug 2012
Re: Fly-kjedebrev... SAS og Norwegian, og er begge albino-maskiner. LN-BUD and LN-KKI by Christian Scheie Hein, on Flickr
Jens W ScanFlyer Crusty 6 Aug 2012 #3,554 Re: Fly-kjedebrev... chrSVGa380 said: SAS og Norwegian, og ironisk nok er begge albino-maskiner. Click to expand... (pirk)feil bruk av ironi(/pirk) Blå firkant ala SAS på halen 138675 by Jens Cedlind, on Flickr
Re: Fly-kjedebrev... chrSVGa380 said: SAS og Norwegian, og ironisk nok er begge albino-maskiner. Click to expand... (pirk)feil bruk av ironi(/pirk) Blå firkant ala SAS på halen 138675 by Jens Cedlind, on Flickr
LN-MOW Flyklapper Medlem 6 Aug 2012 #3,555 Re: Fly-kjedebrev... En enda større albino .. en ORDENTLIG albino.
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 6 Aug 2012 #3,557 Re: Fly-kjedebrev... Cedlind said: (pirk)feil bruk av ironi(/pirk) Click to expand... Haha, jeg har jo sommerferie så jeg glemte å se over hva jeg skrev..! Hjernen er tilbake om to uker. :colgate: Ganske hvit maskin. LN-KKI by Christian Scheie Hein, on Flickr
Re: Fly-kjedebrev... Cedlind said: (pirk)feil bruk av ironi(/pirk) Click to expand... Haha, jeg har jo sommerferie så jeg glemte å se over hva jeg skrev..! Hjernen er tilbake om to uker. :colgate: Ganske hvit maskin. LN-KKI by Christian Scheie Hein, on Flickr
S Scandinavian ScanFlyer Gold 6 Aug 2012 #3,558 Re: Fly-kjedebrev... Ikke mye farge på Finnair i disse dager heller. Finnair A320 by Kristoffer K R, on Flickr
Re: Fly-kjedebrev... Ikke mye farge på Finnair i disse dager heller. Finnair A320 by Kristoffer K R, on Flickr
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 6 Aug 2012 #3,560 Re: Fly-kjedebrev... Det motsatte av lite farger er vel mye farger, og det har Wizzair. HA-LWP by Christian Scheie Hein, on Flickr
Re: Fly-kjedebrev... Det motsatte av lite farger er vel mye farger, og det har Wizzair. HA-LWP by Christian Scheie Hein, on Flickr