LN-MOW Flyklapper Medlem 19 Apr 2011 #2,981 Re: Fly-kjedebrev... Fra fire smaa spann til fire brummende slitere ......
S seilfly Infrequent traveller ;-) 19 Apr 2011 #2,983 Re: Fly-kjedebrev... Tegn om hele flyet, men med Electra i tankene, og vips... (Det er altså ikke en ren "modifisering" av Electra)
Re: Fly-kjedebrev... Tegn om hele flyet, men med Electra i tankene, og vips... (Det er altså ikke en ren "modifisering" av Electra)
S Scandinavian ScanFlyer Gold 19 Apr 2011 #2,984 Re: Fly-kjedebrev... En litt mer lokal variant av Orion.
TKDahl The Heraklion Spotter :) 19 Apr 2011 #2,985 Re: Fly-kjedebrev... Fortsatt 4 motorer, men dette er tatt på Rygge. Redbull's DC-6 N996DM:
TKDahl The Heraklion Spotter :) 24 May 2011 #2,987 Re: Fly-kjedebrev... Prøver å se om det kan bli litt liv i denne tråden igjen. En hvit med 4 motorer, dog vesentlig mindre, fanget på OSL i april. TK
Re: Fly-kjedebrev... Prøver å se om det kan bli litt liv i denne tråden igjen. En hvit med 4 motorer, dog vesentlig mindre, fanget på OSL i april. TK
TKDahl The Heraklion Spotter :) 27 May 2011 #2,989 Re: Fly-kjedebrev... Forrige bilde var av Widerøe og SAS, så da blir neste av SAS og Widerøe. TK
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 May 2011 #2,990 Re: Fly-kjedebrev... Da slår vi på stortromma med SAS (Braathens.. sorry), Widerøe og ATA !!!
TKDahl The Heraklion Spotter :) 27 May 2011 #2,991 Re: Fly-kjedebrev... Ikke lett å matche den MOW, men utfra det jeg kan se så klarer jeg en del med dette gamle bildet, 2 Widerøe, på Værnes, noen orange koner og en 737 (bildet et tatt gjennom vinduet på en 737) håper det blir "godkjent" TK
Re: Fly-kjedebrev... Ikke lett å matche den MOW, men utfra det jeg kan se så klarer jeg en del med dette gamle bildet, 2 Widerøe, på Værnes, noen orange koner og en 737 (bildet et tatt gjennom vinduet på en 737) håper det blir "godkjent" TK
Y Yankee ScanFlyer Gold 14 Jun 2011 #2,992 Re: Fly-kjedebrev... Vet ikke helt om jeg skjønner dette, men.. Widerøe i sidevind
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 16 Jun 2011 #2,993 Re: Fly-kjedebrev... Et mindre et, samme flyplass og i kraftig sidevind. Kan si at det slet litt med å lande ^_^
Re: Fly-kjedebrev... Et mindre et, samme flyplass og i kraftig sidevind. Kan si at det slet litt med å lande ^_^
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 16 Jun 2011 #2,994 Re: Fly-kjedebrev... Joachim Sandven said: Vet ikke helt om jeg skjønner dette, men.. Click to expand... Joda, tror du har tatt ann... Det må være en eller annen relasjon, eller link fra det ene bildet til det andre. Bare les post en, og se på bildene, så ser du sammenhengen.
Re: Fly-kjedebrev... Joachim Sandven said: Vet ikke helt om jeg skjønner dette, men.. Click to expand... Joda, tror du har tatt ann... Det må være en eller annen relasjon, eller link fra det ene bildet til det andre. Bare les post en, og se på bildene, så ser du sammenhengen.
LN-MOW Flyklapper Medlem 16 Jun 2011 #2,996 Re: Fly-kjedebrev... Dobbelt så mange motorer - dobbelt så molningt ..
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 16 Jun 2011 #2,997 Re: Fly-kjedebrev... Fra stor til større Attachments _MG_9716_2b.JPG 74.4 KB · Views: 271
P Piddien ScanFlyer Silver 16 Jun 2011 #2,998 Re: Fly-kjedebrev... Mye mindre men samme merke på halen
E Egenes ScanFlyer Gold 16 Jun 2011 #2,999 Re: Fly-kjedebrev... SunExpress er også en del av Lufthansa konsernet
S Scandinavian ScanFlyer Gold 16 Jun 2011 #3,000 Re: Fly-kjedebrev... Denne frakter også nordmenn til sydenland.