sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 14 Mar 2010 #2,881 Re: Fly-kjedebrev... En helt annen flytype. Nøkkelord, bord og modell Attachments _MG_9337_2.jpg 138.3 KB · Views: 355
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 14 Mar 2010 #2,882 Re: Fly-kjedebrev... A380 over Skøyen rett før jul i 2007
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 11 Sep 2010 #2,883 Re: Fly-kjedebrev... En fet en over Skøyen, en annen fet en i Manchester Og så er den løftet etter nesten 6 måneder
Re: Fly-kjedebrev... En fet en over Skøyen, en annen fet en i Manchester Og så er den løftet etter nesten 6 måneder
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 11 Sep 2010 #2,884 Re: Fly-kjedebrev... Samme flytype og også her gullmaling, men over en annen flyplass
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,886 Re: Fly-kjedebrev... Tilbake til MAN - 747-400, men et annet britisk selskap og med Harry Potter-reklame
Re: Fly-kjedebrev... Tilbake til MAN - 747-400, men et annet britisk selskap og med Harry Potter-reklame
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,887 Re: Fly-kjedebrev... Usikker på flytype, men det har da i det minste fire motorer dette og.... Attachments _MG_3046_2.jpg 21.9 KB · Views: 228
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,888 Re: Fly-kjedebrev... Skulle hatt fire motorer, men bare en igjen på høyre siden. Litt interessant er det at det er en tidligere SAS-maskin (OY-KTC Gorm Viking)
Re: Fly-kjedebrev... Skulle hatt fire motorer, men bare en igjen på høyre siden. Litt interessant er det at det er en tidligere SAS-maskin (OY-KTC Gorm Viking)
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 12 Sep 2010 #2,889 Re: Fly-kjedebrev... Og rett over gata finner man disse to:
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,890 Re: Fly-kjedebrev... Virket litt militærgrå den til venstre, derfor forsetter jeg med en som har større bøtter under vingene
Re: Fly-kjedebrev... Virket litt militærgrå den til venstre, derfor forsetter jeg med en som har større bøtter under vingene
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,891 Re: Fly-kjedebrev... 4 motorer her og, men her med en sånn stor antenne slik at de kan se Flyhavarikommisjonen på National Geographics PS! Det er mitt bilde ja. Attachments 135425.jpg 148.1 KB · Views: 212
Re: Fly-kjedebrev... 4 motorer her og, men her med en sånn stor antenne slik at de kan se Flyhavarikommisjonen på National Geographics PS! Det er mitt bilde ja.
S seilfly Infrequent traveller ;-) 12 Sep 2010 #2,892 Re: Fly-kjedebrev... Fire motorer har denne også, her en Lockheed P-3N Orion i høstmørket i 2004:
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 12 Sep 2010 #2,893 Re: Fly-kjedebrev... En annen sak med fire motorer som har flydd i mørket også...
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 12 Sep 2010 #2,894 Re: Fly-kjedebrev... Og der ble jeg inspirert til å vise den andre flygende Lancasteren. Denne har jeg bare sett i museet, mens første gange jeg hørte den over var det gjennom soltaket på en leiebil i England i 1997 og jeg holdt på å havne i et steingjerde.
Re: Fly-kjedebrev... Og der ble jeg inspirert til å vise den andre flygende Lancasteren. Denne har jeg bare sett i museet, mens første gange jeg hørte den over var det gjennom soltaket på en leiebil i England i 1997 og jeg holdt på å havne i et steingjerde.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,895 Re: Fly-kjedebrev... En annen som var samtidig Lancaster'n
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 12 Sep 2010 #2,896 Re: Fly-kjedebrev... Denne er vel også samtidig og har fire motorer og bildet er tatt på en forhenværende flybase med sterke forbindelser til Slaget om Storbritannia.
Re: Fly-kjedebrev... Denne er vel også samtidig og har fire motorer og bildet er tatt på en forhenværende flybase med sterke forbindelser til Slaget om Storbritannia.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 12 Sep 2010 #2,897 Re: Fly-kjedebrev... Fra fire motorer med propeller til fire jetmotorer - en av mange Vulcan-er på øyriket
Re: Fly-kjedebrev... Fra fire motorer med propeller til fire jetmotorer - en av mange Vulcan-er på øyriket
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 13 Sep 2010 #2,898 Re: Fly-kjedebrev... Samme generasjon museumsgjenstand
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 13 Sep 2010 #2,899 Re: Fly-kjedebrev... Soon to be fire-motors igjen og selvsagt på museum
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 13 Sep 2010 #2,900 Re: Fly-kjedebrev... Denne er ikke på museum her, men et sted i sørøst England, sannsynligvis Hatfield
Re: Fly-kjedebrev... Denne er ikke på museum her, men et sted i sørøst England, sannsynligvis Hatfield