• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

En annen Q400 som bragte oss fra Cardiff til Edinburgh på siste vår tur

G-JECK.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Siden jeg ikke har gjort dette på lenge så slenger jeg inn WDB. En ensom
Q400:colgate:
 

Attachments

  • IMG_0755.jpg
    IMG_0755.jpg
    56.8 KB · Views: 130
Last edited:
Re: Fly-kjedebrev...

737, men et selskap som ble kjent for en av deres CAer prøvde å fly et flygerløst fly

5B-DBI.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Turtle, førstevalg 757 er det vel slutt på nå - her er den siste jeg har tatt (2007)

G-CPEV.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

KGL, den jeg tok over her var i fjor (2008) sommer så helt slutt er det ikke...to jetmotorer som 757 men festet bak som CRJ for å hente inn igjen etter Cimber og FCA om hverandre og fortsatt BHX...

1DSC00391.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Turtle, det var bare fargene igjen da, fra 1. mai 2008 ble førstevalg under Thompsonfly, og etter det er de fleste 752 gått ut av flåten.

Så til Helvetic fra i fjor høst

HB-JVF.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top