LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 8 Jan 2009 #1,141 Re: Fly-kjedebrev... Her er alle norske grisene - pluss noen til
Whatever ScanFlyer Blue 8 Jan 2009 #1,142 Re: Fly-kjedebrev... sirpjalle said: Og dette selskapet har satset på CPHs slik som Transavia har gjort etter at Sterling la inn årene Click to expand... Viss du har så lite utvalg av bilder sirpjalle at du hele tiden må over på DY eller noe hver gang vi er inne på et annet selskap. Kan du ikke heller la vær å poste bildene og heller vente på at vi kommer tilbake til noe du har bilder av?
Re: Fly-kjedebrev... sirpjalle said: Og dette selskapet har satset på CPHs slik som Transavia har gjort etter at Sterling la inn årene Click to expand... Viss du har så lite utvalg av bilder sirpjalle at du hele tiden må over på DY eller noe hver gang vi er inne på et annet selskap. Kan du ikke heller la vær å poste bildene og heller vente på at vi kommer tilbake til noe du har bilder av?
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 8 Jan 2009 #1,143 Re: Fly-kjedebrev... Skal la være å ta det som et angrep Men jeg har noen hundre GB ja.... men nå er jeg på jobb, og serveren står og blør..... Så da tar man det man har EDIT: Men jeg kan ikke se noen bilder fra deg her...... Last edited: 8 Jan 2009
Re: Fly-kjedebrev... Skal la være å ta det som et angrep Men jeg har noen hundre GB ja.... men nå er jeg på jobb, og serveren står og blør..... Så da tar man det man har EDIT: Men jeg kan ikke se noen bilder fra deg her......
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 8 Jan 2009 #1,144 Re: Fly-kjedebrev... Men her er det en DY til Og dette er relevant siden det var en DY på bildet til LN-KOG Attachments _MG_2457_2-1280.jpg 149.7 KB · Views: 105
Re: Fly-kjedebrev... Men her er det en DY til Og dette er relevant siden det var en DY på bildet til LN-KOG
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 8 Jan 2009 #1,145 Re: Fly-kjedebrev... Det blir litt stusselig med bare Norwegian-griser i lengden... Derfor går vi over på noe helt annet. Bak tegningen står en dame. Her står en annen dame foran sklien
Re: Fly-kjedebrev... Det blir litt stusselig med bare Norwegian-griser i lengden... Derfor går vi over på noe helt annet. Bak tegningen står en dame. Her står en annen dame foran sklien
TKDahl The Heraklion Spotter :) 8 Jan 2009 #1,147 Re: Fly-kjedebrev... Vi kan da ikke legge tråden død, så da kommer jeg med denne. En man (ikke kvinne) går "vakt" ved siden av nesehjulet i Praha.
Re: Fly-kjedebrev... Vi kan da ikke legge tråden død, så da kommer jeg med denne. En man (ikke kvinne) går "vakt" ved siden av nesehjulet i Praha.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 8 Jan 2009 #1,148 Re: Fly-kjedebrev... Her er det to som passer på mens ATPen rygger
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Jan 2009 #1,149 Re: Fly-kjedebrev... Her står en og skal fjerne klosser mens 757'en tar seg en røyk.. Attachments 001.jpg 56 KB · Views: 89
Discus Galley Slave Medlem 8 Jan 2009 #1,150 Re: Fly-kjedebrev... Stjeler et fra LN-KOG og en annen tråd her - mer klossfjerning:
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 8 Jan 2009 #1,152 Re: Fly-kjedebrev... Da får vi forsette med flytypen - litt spesiell bemaling av denne
TKDahl The Heraklion Spotter :) 8 Jan 2009 #1,154 Re: Fly-kjedebrev... Samme sted, men større modell.
M MFM ScanFlyer Blue 8 Jan 2009 #1,155 Re: Fly-kjedebrev... Og da repliserer jeg med et halvt hakk større fra samme selskap på samme sted
TKDahl The Heraklion Spotter :) 8 Jan 2009 #1,156 Re: Fly-kjedebrev... Samme sted, samme farger og vesentlig mindre.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 8 Jan 2009 #1,157 Re: Fly-kjedebrev... 737, noe blått og litt spesiell
TKDahl The Heraklion Spotter :) 8 Jan 2009 #1,158 Re: Fly-kjedebrev... Denne er helt ordinær, rød og litt kjedelig, men samme selskap og litt lengre.
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Jan 2009 #1,159 Re: Fly-kjedebrev... Tilbake til maskinen over .. Samme maskin på hjemmebane .. i to faser. Attachments D-ABBN_2.jpg 95.9 KB · Views: 79 D-ABBN_1.jpg 96.4 KB · Views: 77
TKDahl The Heraklion Spotter :) 8 Jan 2009 #1,160 Re: Fly-kjedebrev... Berlin eller Hamburg samme det, i Tyskland begge deler.