• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev... (egne bilder)

Denne er også klassisk og bygd i samme land

104756.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev... (egne bilder)

Det er nok ikke en T-33, VC-10, men en Canadair CT-133 Silver Star (evnt CL-30 hvis du bruker Canadairs betegnelse). Den har Rolls-Royce Nene-motor i stedet for Allison J33.

Canada tok i bruk sitt eget system offisielt fra 1968, men det hele startet med Avro Canada CF-100 Canuck (aka Clunk). Her har vi CT-114, CF-116, CF-104 og CF-101.

RCAF.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev... (egne bilder)

En annen sivilst som er innlending og under samme paraply, selv med halvt lønneblad

C-FABW.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev... (egne bilder)

Enda lenger øst - og to tidssoner øst for hjemmebasen til denne her

_IGP0057.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top