• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev... (egne bilder)

F22_Raptor_at_Flying_Legends_2016

Denne Raptoren kan forskerne studere aerodynamikken på med mye vortexer og lokal tåke rundt den og mye varmesignatur også.
Bilde tall på Flying Legends 10. juli
 
Fly-kjedebrev... (egne bilder)

Måtte ha vert drita full da jeg lastet opp dette bildet :drink





Det flyter litt ut her nå, men jeg må returnere til denne posten. Du var ikke så helt bortreist RJon; da jeg gikk i egne tanker hjem fra jobb i kveld, kom jeg til å tenke på at det fantes en Jetstream 61 som var en videreutvikling med små modifikasjoner av ATP. Litt googling har vist at det ble produsert fire eksemplarer men at prosjektet ble skrinlagt siden det konkurrerte direkte med ATR-72.



Her er en passasjerversjon av ATP:



atp,BA,osl,270505,2 by Knut Nordlid, on Flickr
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top