• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

Mere vinke lanke, og den har sikkert post ombord denne også.

37989.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Ingen vinke lanke, men en MadDog
G-FLTK.jpg


og dette selskapet hadde bare denne MDen noen få måneder før de la inn årene
(bildet er tatt i september i år)
 
Re: Fly-kjedebrev...

Og her er bilde av den første Concorden, lokalisert på en flyplass/museum i England :)
 

Attachments

  • IMG_5936.jpg
    IMG_5936.jpg
    147 KB · Views: 196
Re: Fly-kjedebrev...

Samme flyplass, tatt utenfor museet.
 

Attachments

  • IMG_4993.jpg
    IMG_4993.jpg
    227.9 KB · Views: 187
Re: Fly-kjedebrev...

Og et annet fly som var på samme sted. Mannen som flyr er The Boss.

_igp0152.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Så en litt mer avkledd uten Al Pinner (men det var ikke han som var The Boss på den tid KOG tok bildet ovenfor ;))
PZ865.jpg
 
Last edited:
Re: Fly-kjedebrev...

Ingen fare med nesen, er nå gått over til portvin
Denne har tre mer i sitt tall, men samme selskap

G-APDB.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Og her var det enda en til, fra samme flyplass ;)
 

Attachments

  • IMG_5873_2.jpg
    IMG_5873_2.jpg
    144.5 KB · Views: 123
Last edited:
Re: Fly-kjedebrev...

Da får vi fortsette med British Airways, men med en liten norsk tvist

G-GFFB.jpg


Og den norske tvisten er at det er ex. LN-BRT (altså en 737-505). Nå har det seg sånn at dette flyet gikk ut av BA-flåten fem dager før jul (19. desember 2008), men hvor den har havnet vites ikke nå. Forøvrig kan det sies at det blant annet var 737ene (-236) som ble erstatninger for bl.a. 1-11ene hos BA.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top