• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

Og en representant for ovennevntes nye eiere ...

N903DA.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Oaky. Længere historie.

China Cargo Airlines skiftede flytype i CPH fra MD-11 til B77F.

En dag kort efter at de havde startet at flyve B77F til CPH, lavede en af dem tailstrike under takeoff. Flyet lavede en flyaround og landede i CPH. Derefter kom den i hangar, hvor man fandt at trykskermen i halen var ødelagt. Ny reservedel blev bestilt fra Japan, og den kom med denne:
RA-82081.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Neineinei .... China Cargo har ingenting med China Airlines å gjøre ... imidlertid har denne Taiwan-konkurrenten, med undertegnede som linselus, en 17% eierandel ....

mow_md11.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top