Sommeren/høsten 1989 flydde jeg i månedene august og september og de par første ukene i oktober mer eller mindre hver helg FBU-HAU-FBU ved bruk av såkalte Flyhaik billetter; standby billetter som så vidt jeg kan huske kostet 600,- t/r. (var på rekruttskole på Sessvollmoen).
Er det noen på dette kunnskapsrike forumet som vet hvilken flytype SAS normalt sett brukte på denne ruta denne sommeren/høsten?
Mener bestemt å huske at noen flighter gikk med Fokker f-27 fra SAS Commuter (BusyBee?), men de fleste, og nå er det mulig at jeg tar grundig feil, mener jeg var McDonnel Douglas et eller annet, MD-80?
Ikke spør hvorfor jeg spør
(er vel bare blitt litt ”nerdete” kanskje og forsøker å spole tilbake i tiden og finne ut hva jeg har flydd, hvor og med hvilke fly, men jeg klarer ikke å huske akkurat disse!)
Supertakknemlig dersom noen faktisk kan svare meg på dette.
Mvh
Fjordheim
Er det noen på dette kunnskapsrike forumet som vet hvilken flytype SAS normalt sett brukte på denne ruta denne sommeren/høsten?
Mener bestemt å huske at noen flighter gikk med Fokker f-27 fra SAS Commuter (BusyBee?), men de fleste, og nå er det mulig at jeg tar grundig feil, mener jeg var McDonnel Douglas et eller annet, MD-80?
Ikke spør hvorfor jeg spør

Supertakknemlig dersom noen faktisk kan svare meg på dette.
Mvh
Fjordheim