• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hamar på slutten av 80-tallet

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Hamar på slutten av 80-tallet

Her kommer det en haug bilder fra Hamar i 1988 og 1989.

Først noen fra første uka i september 1988. Det var nok mandag 4/9 dette og jeg var på veg til Terningmoen hvor jeg hadde gleden av å ha et "intervju" med Raider66. Han var sliten gitt ;)

02836.jpg

02835.jpg

02834.jpg

01857.jpg

01856.jpg

01855.jpg

01852.jpg

01851.jpg

Re: Hamar på slutten av 80-tallet

Men jøss et US Navy (ex USN i alle fall tipper jeg?) T-28C Trojan treningsfly fra treningsskvadron 5 på Hamar?!?

Hva? Hvem? Hv... Hæ? Hvem sin, og har du peiling på hvor den er i dag?

Det var vel Scandinavian Historic Flight som fløy den på slutten av 80-/begynnelsen av 90-tallet. Jeg så den første gangen på Fagernes i juni 1988 og så var den på vedlikehold på Stafsberget i september 1989. Jeg husker ikke når den forsvant fra bildet.

Jeg må sjekke registreringen, den har jeg ikke på jobb

Lurer på om ikke N2800Q kan være i nærheten av riktig reg på den?

MVH

Morten M

Det er nok riktig. Den flyr nå i Frankrike som F-AZHN. Mer info her

Back