Flink gutt, DagJ ....

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
CO er best i klassen .. iallefall saa langt ...

http://www.chron.com/disp/story.mpl/headline/biz/5692019.html

Continental has yet to be singled out in connection with the FAA probe and has said it received a clean bill of health when the first phase ended earlier this month.

"We have been able to operate our full schedule because we are in compliance with safety regulations applicable to our fleet," spokesman Dave Messing said in an e-mail, also noting that Continental doesn't fly Boeing MD-80s, which have caused American to scrub about 2,500 flights over the last three days as it tries to comply with a federal directive.

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det at CO var best i klassen overrasker egentlig ikke i det hele tatt. Har bare et inntrykk at sakene det i gården for det meste er skikkelig på stell.

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det at CO var best i klassen overrasker egentlig ikke i det hele tatt. Har bare et inntrykk at sakene det i gården for det meste er skikkelig på stell.

Det er selvsagt ikke rart når de har en nordmann som sjef over systems engineering i Houston!

For å sitere Dag: "Jeg sover godt om natta, og til FAA: Bring it on! We're ready!"

Way to go CO.:up: Og hvordan ligger det ann med oppdateringen av AVOD på turist i B 757?? Jeg og kona vurderer ferie i New York og Florida i august, september, og vurderer meget sterkt å bruke CO hele veien.

Det er selvsagt ikke rart når de har en nordmann som sjef over systems engineering i Houston!

For å sitere Dag: "Jeg sover godt om natta, og til FAA: Bring it on! We're ready!"

Men Tommy, det virker jo åpenbart at denne nordmannen faktisk har kunnet sove godt om natten... ;)

Way to go CO.:up: Og hvordan ligger det ann med oppdateringen av AVOD på turist i B 757?? Jeg og kona vurderer ferie i New York og Florida i august, september, og vurderer meget sterkt å bruke CO hele veien.

Det er full fart. Litt usikker på antall pr i dag. Men man er nok straks halveis. Gikk sakte til å begynne med, men nå kommer maskinene på løpende bånd.
Dag har nok et mer nøyaktig antall.

Det er nok gode muligheter for en AVOD maskin i August. Og for å helgardere, så bestiller du sete mellom rad 7 og 16. Der er det strømuttak.
(AVOD maskinene har på alle rader)

God tur

S

Men styr unna Ship 119 :(

Spøk til side: Jeg fløy fire legger med CO den siste uka - kanskje de du tenker på OSL-EWR-MCO-EWR-OSL - og er godt fornøyd. Ship 119 var i overkant sliten, men det var de beste turen takket være learjet som plasserte en flyinteressert fyr ved siden av meg (han overbrakte beskjeden, learjet :)). Faren hans på 90 er kanskje enda mer flyinteressert. Gubben bygger fortsatt modellfly, men han lager alle delene selv [imponert/].

Det eneste problemet er egentlig Newark som på ettermiddag/kveld kan være kaotisk og det er trangt om plassen i lufta over NYC. På torsdag tok det 82 minutter fra oppsatt tid til vi var i lufta. Mesteparten av tida var i "aktiv taxi". Det synes jeg er kjipt siden da vil du gjerne hjem - og 82 minutter er lenge og vanskelig å ta inn igjen. Vi klarte ikke det på torsdag, men det var fint vær på Vestlandet:

IMGP0533.jpg

Ifølge a.net har nå 101, 102, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ,112, 113, 114, 115, 130, og 140 fått AVOD og det hevdes også der at 23 av 752ene skal ha fått AVOD innen Juni

Takk, kjekt å vite....... Har neste 4. juni !! Deretter september.......

Og neste år allerede to stk CO39/39 jan og feb 09, og da har vel alle det ??

"Kjekt å ha" når avgang er ca. kl 11 på formiddagen. Hjem bare sove på 16C !:zzz

En ting til, open-jaw OSL-EWR-CPH ( eller omvendt ) hadde vært ideelt for Someone !;) Tittet på tilfeldige datoer i januar 09, NOK 4242 for weekend og 100 % poeng ! :9:

En ting til, open-jaw OSL-EWR-CPH ( eller omvendt ) hadde vært ideelt for Someone !;) Tittet på tilfeldige datoer i januar 09, NOK 4242 for weekend og 100 % poeng ! :9:

He he liten omvei hjem.

Men i januar 09 er det nok OSL som gjelder. Etter planen blir jeg Oslobeboer for godt (ihvertfall inntil videre) fra juni da jeg begynner i "onkli" jobb i august

Back