Flightradar24.com i nye klær

SeatBelt

ScanFlyer Gold
Flightradar24.com i nye klær

Virker som om Flightradar24 har gjennomgått en aldri så liten oppussing. Den likner litt på den som er på iPhone, men jeg registrerer at det er bilder av flere fly nå. Likte også "simple" i kartet.

http://www.flightradar24.com/#!/

Re: Flightradar24.com i nye klær

Jeg likte myye bedre det som kom nå enn det gamle, ser man over Sverige/Finland nå ser man at det er et stort fly som beveger seg østover - nemlig en A380, og det ser man jo uten og se på infoen om flyene :)

og jeg ønsker med en Flitghtradar som liker Internet Explorer bedre.
Vet at det funker bedre på bla Firefox , men det er ikke alle steder man har tilgang til det.

Meget bra oppgradering!

Liker særlig det at man ser om det er et stort eller lite fly, samtidig som siden reagerer raskere nå enn før (ved flytting av område).

Betaen av denne nye versjonen funket helt fint i Explorer, ser ut som dette også gjelder for den ferdige versjonen :)

Se der ja, detta ble jo veldig så bra..
Jeg er helt imponert over alle som har hjulpet til med å få dette prosjektet oppe å gå...

Har brukt en god del timer på den nettsida! :-D

Når jeg en vakker dag flytter langt utafor allfarvei med dårlig radardekning skal jeg ha en slik en på taket.. :-)

Det är totalt äver 500 personer som har bidragit till Flightradar24.com
* Programerare/utvecklare
* Radarägare
* Databas uppdaterare
* Moderatorer
Ett stort till alla som gör det möjligt och hjälper till!

veldig, veldig bra!! Dette gjorde seg! Utrolig flott detalj med symbolene av flyene, stort/lite, 2/4 motorer! Har også kjøpt pro-versjonen til android, veldig veldig bra der og!

Dette likte jeg svært godt, takk for det!

Noen planer om oppdatering til iphone app'en? Har pro versjonen og er veldig fornøyd.

Flightradar24 Pro till iPhone kommer som version 2.0 inom 2 veckor, med lite nya funktioner.

Det är totalt äver 500 personer som har bidragit till Flightradar24.com
* Programerare/utvecklare
* Radarägare
* Databas uppdaterare
* Moderatorer
Ett stort till alla som gör det möjligt och hjälper till!

Men vi må vel trekke fram Micke spesiellt, uten din innsats ville vel ikke dette prosjektet sett dagens lys. :fly

Spesielt stilig det med at widebodys er større fly på skjermen enn narrowbodys.
Godt arbeid, Micke! Setter stor pris på det!

BF:cool2

veldig, veldig bra!! Dette gjorde seg! Utrolig flott detalj med symbolene av flyene, stort/lite, 2/4 motorer! Har også kjøpt pro-versjonen til android, veldig veldig bra der og!

Ikke bare det, men Fokker 100-type fly (har enda ikke sedd noen MD80'er så jeg tør ikke si om det er alle "motor bakpå halen-fly") er også litt "tjukkere" og kortere enn en 737-800 og de andre narrowbody-flyene :)

...og nå lastes den gamle siden igjen. Noen som vet hva som skjer?

Vi har problem med kapaciteten. Det kommer vara ostabilt tills imorgon kl 09.00 då vi uppgraderas till 1000 mbit/s.

Flightradar24 Pro till iPhone kommer som version 2.0 inom 2 veckor, med lite nya funktioner.

Kommer det en ny version av Flightradar24 Pro til Android også?

Da var flygradaren tilbake til det gamle igjen! :-(
Jeg som allerede hadde begynt å glede meg over den nye flygradaren.

Stabilitetsproblemer?

I skrivende stund er det den gamle FR24 som dukker opp her, men så den nye versjonen på fredag, og jeg synes det var en positiv forbedring! Når man dro rundt på kartet før, tok det jo evigheter sammenlignet med nå før siden ble fullstendig lastet.

Back