Flightradar24.com i nye klær

Re: Flightradar24.com i nye klær

You can now view up to 3 rows with flight information
13zopk7.png

Flighradar er skremmende morsomt for en flynerd en gang i blant... Kona sitter og himler med øynene mens jeg sitter nå og følger med på Muttern + følges ferd ned hit nå på NAX5002 :-)

Nå sitter hun i 843 km/t over Ukraina og koser seg..

Tenker jeg kjører bort på DXB om ca fire timer.

Det er sjeldent vi får trafikk over huset her (jeg kunne jo tenkt meg mer) men nå kom det en over huset som hørtes stor og fin ut... Logget meg in på flightradar og fikk se at det var en KLM 747F (reg PH-CKB) som kom fra DWC som er på vei hjem til AMS.

Deler med dere siden Dragen gir beng :D

Gromt. LH441 (Houston-Frankfurt) gikk rett over taket mitt forleden. Det var blitt mørkt, men det var ingen problemer å se at det var noe veldig stort. A380'en hadde på omtrent alt som var av lys.

Nå som FR24 har oppgradert sine sider igjen, får jeg idag ikke langer opp aircraft on ground og følgende melding ''Upgrade your subscription to see aircraft on ground.'' selv om ''gull-medlemmer'' skal ha tilgang, flere som sliter med denne i dag?

Fungerer fint her. Er du sikker på at abonnementet ditt ikke er gått ut? Mitt gikk ut uten at jeg fikk beskjed etter de gikk over til den nye abonnement ordningen.

Fungerer fint her. Er du sikker på at abonnementet ditt ikke er gått ut? Mitt gikk ut uten at jeg fikk beskjed etter de gikk over til den nye abonnement ordningen.

Nei, 7. juli 2016 ;)

EDIT: Back on track nå :)

Last edited:
Back