Flightradar til glede og "litt" besvær

krølle

ScanFlyer Crusty
Flightradar til glede og "litt" besvær

Noen som vet hvorfor feil info kommer opp fra tid til annen?

Eksempel:

SK7315 TRD-JTR ligger inne med OSL-LPA, samme gjelder når jeg søker i flight24.

Kan ikke erindre at den serien med rutenummer, 7300 og opp mot 7320 har vært brukt på flygninger til Kanariøyene, trodde den serien lå mer opp mot 7370->

Ha en spott(les) dag

Re: Flightradar til glede og "litt" besvær

Det er fordi det legges inn manuelt i databasen, og når rutenumrene endres skjer dette.

Noen som vet hvorfor feil info kommer opp fra tid til annen?

Eksempel:

SK7315 TRD-JTR ligger inne med OSL-LPA, samme gjelder når jeg søker i flight24.

Kan ikke erindre at den serien med rutenummer, 7300 og opp mot 7320 har vært brukt på flygninger til Kanariøyene, trodde den serien lå mer opp mot 7370->

Ha en spott(les) dag

Samme gjelder f.eks NAX1738 Oslo-Mallorca. Det står som Trondheim - Murcia... Irriterende :P

I dag kom jeg også over LOT Polish Airlines. LOT1 eller noe sånt til et sted over there. På Flightradar24 stod det "Comment: Jimmy onboard".

Hvem er Jimmy?

Det er fordi det legges inn manuelt i databasen, og når rutenumrene endres skjer dette.

Litt kjipt, trodde at flightradar "plukket" fra atc radaren, der står jo link til den og den radaren.
En annen ting, tror ikke SK7315 har vært Spanianr. før. F.eks 7303 har gått endel år fast hver sommer SVG-CHQ.
Kanskje andre her inne som vet hvilke serier som går hvor, men ok, får se og nyte med litt ekstra salt

Back