• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FLIGHTINFOOOOO!!!

enml

ScanFlyer Gold
Nå strøyk det en Transavia 737 ett eller annet med winglets forbi kontorvinduet mitt.
Noen med flightinfo om hvor den skulle hen etter avgang fra Årø? Kommer den tilbake i løpet av dagen?

Virker som Gutterne fra The Faroes har hyret Transavia

0735 OSL SK4519 LNBRQ 734 + 10 10/AX
0825 GDN GNT2017 LYESK SF3 + 15 15/AX
1020 SVG RC0682 OYRCW 146 - 4
0910 SVG RC0699 PHXRE 146 + 85 85/FP
1215 OSL SK4523 LNTUF 73G + 4 4/AX

PHXRE er en Transavia B737

Hilsen
Ole
Den er fløjet til Gdansk
Hilsen
Ole

Mange takk sk931! Men kan du se om den kommer tilbake til Årø fra Gdansk senere i kveld og også sjekke hvilke fly som skal fly mellom Årø og Newcastle og Inverness i morgen?:smile2

PH-XRE var innom Sola idag også
Stakk til Gdansk , jeg håper også at den kommer tilbake^_^

Da er det nok den som kommer tilbake til Molde i kveld. For den som var på Sola kom fra Molde nesten samtidig med enn annen RC flight fra Molde. I og med at den stakk til Gdansk så er det stor sansynlighet for at den kommer tilbake. Til vanlig flys denne ruten med en og samme maskin... HÅPE!:smile2

Originally posted by SK1399

Innom HAU også..
fløy HAU-Gdansk-MOL, med arbeidere.

ARBEIDERE ??!! Hva legger du i det ? Er det direktører, ledere, elektrikere, rørleggere eller hva? Dette utsagnet er gått ut på dato !
:naughty:

Her er den ihvertfall:D

transavia1.jpg-for-web-large.jpg

Kom med en haug arbeidere:colgate:

Og her ern på vei inn mot landing
Ble tatt på senga gitt, fikk ikke tid å stille inn hurtig-programmet i skydekket :colgate:

2 av RC sine BAe146 ble satt på bakken på SVG i ettermiddag midlertidig . Derfor fløy Transavia for RC idag.

Originally posted by karlsdp

Originally posted by SK1399

Innom HAU også..
fløy HAU-Gdansk-MOL, med arbeidere.

ARBEIDERE ??!! Hva legger du i det ? Er det direktører, ledere, elektrikere, rørleggere eller hva? Dette utsagnet er gått ut på dato !
:naughty:

Jeez.. Tråkket jeg på noen såre tær? Folk utdannet i praktiske fag som elektrikere, tømermenn, rørleggere, malere, ol. har vell alltid vært omtalt som arbeidere, uten at det er noe gale i det vell?

Jeg er vell selv en arbeider... og hva så?

Back