R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 1 May 2007 #1 God morgen. Noen som vet om KKB, KKZ eller KKX skal fly til Bgo idag? På forhånd takk. Mvh Alex.
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 1 May 2007 #4 Er ikke 539 et SVG flight nr.? Er vel 6xx som går til BGO? Click to expand... :clap Selvfølgelig er det deeeeeet unge mann Jeg klarer jo ikke lese på rette linjer lengre Jeg MENTE å skrive at KKB kommer til BGO i 642 :exclamati Den kommer derimot INN til OSS frs SVG i DY539 :wow: (PS! Synssjekk bestillt!) :wink
Er ikke 539 et SVG flight nr.? Er vel 6xx som går til BGO? Click to expand... :clap Selvfølgelig er det deeeeeet unge mann Jeg klarer jo ikke lese på rette linjer lengre Jeg MENTE å skrive at KKB kommer til BGO i 642 :exclamati Den kommer derimot INN til OSS frs SVG i DY539 :wow: (PS! Synssjekk bestillt!) :wink
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 1 May 2007 #5 Originally posted by ENGM RAMP Er ikke 539 et SVG flight nr.? Er vel 6xx som går til BGO? Click to expand... (PS! Synssjekk bestillt!) :wink Click to expand... :clap
Originally posted by ENGM RAMP Er ikke 539 et SVG flight nr.? Er vel 6xx som går til BGO? Click to expand... (PS! Synssjekk bestillt!) :wink Click to expand... :clap