Flere tanketurbilder

atck

ScanFlyer Gold
Jomen fikk jeg meg ikke en tur til før de reiste.

IMG_3276.jpg

IMG_3278.jpg

IMG_3174.jpg

IMG_3163.jpg

IMG_3064.jpg

IMG_3060.jpg

IMG_3052.jpg

IMG_3048.jpg

IMG_2984.jpg

IMG_2974.jpg

IMG_2952.jpg

IMG_2925.jpg

IMG_3078.jpg

IMG_3169.jpg

IMG_3175.jpg

IMG_3190.jpg

Originally posted by SE-DYD

Ja- du er heldig du!;) Får til og med betalt for å spotte!:angry:

Tja, dette skjedde på fritiden. :-p
Men jeg droppet gjerne fiskepinnemiddagen for en sånn tur.

Fy dæven for en kul jobb du må ha! Dette er en jobb jeg misunner! utrolig kule bilder! Vil se flere slike :)

Kyrre! Bare gi beskjed hvis du skal opp igjen... Og kan ta me deg noen... går bare hjemme uansett... Vet det er friuke nå før de kommer tilbake...

Ørjan

Takk skal dere ha folkens,

Ørjan,
Det virket som om de hadde et veldig fin innstilling til å ta med folk i "bransjen" og med sikkerhetsklarering. Men vanlige sivilister vil få problemer. Ikke med mannskapet, men med klarering fra høyere hold.
Så dessverre tror jeg nok at lokale interessenter må klare seg med disse bildene. :(
Alternativt får du skaffe deg jobb i Avinor eller Luftforsvaret...

Noen flere:

IMG_3086.jpg

IMG_2944.jpg

IMG_2925.jpg

IMG_3007.jpg

IMG_3251.jpg

Eg jobbe jo på "Flybussen" hehe i Bransjen det... lol

Nydelige bilder av de Greske F-16MLU

Bildene er jo kommentert av andre, og jeg har ikke ord uansett så.......:D

Hvor er det stedet vi ser et par ganger under styrbord vinge av det tankflyet..???

Vet ikke helt hva du mener men det er et lite vindu på hver side av hovedvinduet. Jeg var ikke klar over at det kunne brukes før vi prøvde å kline linsa på maks vidvinkel ned i glasset og klikke av. Det er da jeg fikk disse fete oversiktsbildene, helt perfekt i og med at F-16 blir liggende innunder flyet.

IMG_2930.jpg

Nei, jeg mente bare å spørre om du visste hvor dette var.....?

Attachments

• img_2925.jpg
    img_2925.jpg
    116.6 KB · Views: 32
Dette er noen av de råeste bildene jeg har sett på svært lenge!!! Det må ha vært en helt utrolig herlig opplevelse!

Hva med ex-ansatte fra Luftforsvaret med klarering da? De kan vel bli med??? (håpe-håpe-håpe + krysse fingrene .....)

Men det handler vel også om å være på rett sted til rett tid og alt det der. Greit nok, så lenge du deler de glimrende bildene med oss! :D

Dette var utrolig tøffe bilder!

Hvor lenge er en sikkerhetsklarering fra Forsvaret gyldig (etter avsluttet tjeneste), og hvor høy klarering må man ha....?

Back