Flere flyr fra Torp

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Flyplassen på Torp opplevde i august en passasjerøkning på 30,7 prosent, sammenlignet med samme måned i fjor.

http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1739147.ece

Dette er bra for Torp. Beskrivelsen enkelte på forum kom med om at det var vanskelig å finne parkeringsplass på Torp er beskrivende for den kalre økningen i passasjerer. Wiederøe og selvsagt Ryanairs ruter tas godt imot av de reisende.

Hvilken maskin er det på bildet? Ser jo ut som en Continental-maskin med Ryanair-logo.

Det er en av flere ex-CO B733er som FR hadde en stund. De er vel alle byttet ut med B738 nå vil jeg tro.

En av dem flyr ihvertfall for Thompson i UK

Feil var det også, vet ikke hvor Avinor fikk det fra at BOO var den eneste større med vekst, men også TOS økte.

BGO gikk derimot på en real smell.

Nå har jeg ikke fått tid til å regne dette ut, men tar jeg mye feil om Torp nå er i ferd med å bli Norges nest største utenriks flyplass?

Nå har jeg ikke fått tid til å regne dette ut, men tar jeg mye feil om Torp nå er i ferd med å bli Norges nest største utenriks flyplass?

Letter å klikke på linken enn å regne .... :stir

Lufthavna er nå nest størst på utenrikstrafikk etter hovedflyplassen på Gardermoen.

Ja det går så det suser, og bra er det!
Det nevnes Widerøe og Ryanair her, men ikke Wizz. De lever i skyggen av Ryanair, men er faktisk blitt ganske så store de også. Ikke undervurder det selskapet, de er bra og øker stadig.

Back