• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Færre flyr i business class

Utflyttet

Ute på tur
Færre flyr i business class

Dn.no nevner at det er færre som flyr biz på korte og mellomlange distanser, sammenlignet med i fjor:

http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2088462.ece

Uttalelsene fra Amadeus er vel også en del resirkulert fra tidligere i høst, om jeg ikke tar veldig feil.

Og... Skavlan treffer kansje spikeren delvis her:

serve.php


;)

-A
 
Re: Færre flyr i business class

Regnes ikke New York som lang da? Anyway, på Europaruter er det vel en del firma som skjerer inn på hvilke klasser de ansatte kan velge? I tillegg står jo ikke akkurat pris/ytelses forholdet seg særlig bra hos de fleste selskap da (med noen hederlige unntak).

Man skal være bra sinnsyk for å betale 9000 for en t/r til Frankfurt.
 
Re: Færre flyr i business class

Man skal være bra sinnsyk for å betale 9000 for en t/r til Frankfurt.

Rekorden min en 8000kr en-vei MUC-OSL via ZRH (LH+SK)......og da satt jeg kun i Economy Extra:drunk:
 
Back
Top