Farmer
ScanFlyer Crusty
Flaug med lause mutrar i seks år
Dette kunne nok ha gått atskillig verre vil jeg tro !
Tenk om det hadde vært SAS som hadde hatt en slik hendelse. Da hadde nok flere enn Firdaposten hatt oppslag! Bra at de kom ned i ett stykke i allefall!
FLORØ: ATR 42-maskina til Danish Air Transport som måtte naudlande på Flesland då flyet mista to av dei tre boltane som held høgderoret på plass, hadde hatt lause mutrar på desse boltane i seks år.
Passasjerflyet frå Danish Air Transport hadde 22 passasjerar og tre besetningsmedlemmer om bord, då det måtte naudlande på Flesland 31. januar i fjor. Like etter avgang slo besetningen full alarm, då dei fekk problem med styringa. Dei to pilotane klarte likevel å lande flyet igjen, slik at ingen av dei 25 om bord i flyet kom til skade.
Dette skjedde då to av dei tre boltane som festa høgderoret til halen, fall av då flyet letta, skriv Aftenposten.
I ein rapport Havarikommisjonen for transport la fram tysdag, kjem det fram at naudlandinga skjedde som resultat av feil som vart gjort under vedlikehald heile seks år før hendinga 31. januar 2005. Siste gong haleroret vart demontert, var under omfattande vedlikehald i Frankrike i 1999. Etter dette skal mutrane som festa høgderoret til halen ikkje blitt stramma skikkeleg.
Havarikommisjonen krev no at det europeiske flytryggingsorganet EASA følgjer opp saka ved å krevje at flyselskapa innfører dobbeltkontrollar etter vedlikehald av kritiske delar.
Linken
Dette kunne nok ha gått atskillig verre vil jeg tro !
Tenk om det hadde vært SAS som hadde hatt en slik hendelse. Da hadde nok flere enn Firdaposten hatt oppslag! Bra at de kom ned i ett stykke i allefall!
FLORØ: ATR 42-maskina til Danish Air Transport som måtte naudlande på Flesland då flyet mista to av dei tre boltane som held høgderoret på plass, hadde hatt lause mutrar på desse boltane i seks år.
Passasjerflyet frå Danish Air Transport hadde 22 passasjerar og tre besetningsmedlemmer om bord, då det måtte naudlande på Flesland 31. januar i fjor. Like etter avgang slo besetningen full alarm, då dei fekk problem med styringa. Dei to pilotane klarte likevel å lande flyet igjen, slik at ingen av dei 25 om bord i flyet kom til skade.
Dette skjedde då to av dei tre boltane som festa høgderoret til halen, fall av då flyet letta, skriv Aftenposten.
I ein rapport Havarikommisjonen for transport la fram tysdag, kjem det fram at naudlandinga skjedde som resultat av feil som vart gjort under vedlikehald heile seks år før hendinga 31. januar 2005. Siste gong haleroret vart demontert, var under omfattande vedlikehald i Frankrike i 1999. Etter dette skal mutrane som festa høgderoret til halen ikkje blitt stramma skikkeleg.
Havarikommisjonen krev no at det europeiske flytryggingsorganet EASA følgjer opp saka ved å krevje at flyselskapa innfører dobbeltkontrollar etter vedlikehald av kritiske delar.
Linken