First B767 with Winglets

Wingletene får maskinene til å virke kortere, enten de står på B737, B757 eller B767...

Eg syns winglet'ene er alltfor store

For de er jo uten tvil laget KUN for at de skal se fine ut:rolleyes:

Ta dere en bolle folkens! Winglets er der på grunn av fuelkostadene man sparer, og ganske så lite pga designet.
Selv om winglets får flyet til å se meget flott ut.

TUI'n var heftig, virkelig flott med ny livery og winglets! Har denne maskinen fast base på ARN sommeren gjennom?

Air New Zealand sin synes jeg er den råeste av dem alle. Selv fikk jeg bilde av min første 767 med winglets i Beijing. Utrolig kjekt:)

syntes ikke wl var pent på 767 til å begynne med, men det blir vel som en cd du må høre på noen ganger før du liker den :-) syns det er virkelig lekkert nå!

rampen: ang. bruk av gate 46/48, jeg så da tui`n på 46 her om dagen jeg mener jeg bestemt...

Last edited:
Delta var på CPH igår med en 767 med winglets.

Ved ikke om det er "old news" men for mit vedkommende er det første gang jeg så den. Flot maskine og efter min mening, så synes jeg helt klart at winglets gør 767'eren mere mere "moderne" at se på...

syntes ikke wl var pent på 767 til å begynne med, men det blir vel som en cd du må høre på noen ganger før du liker den :-) syns det er virkelig lekkert nå!

rampen: ang. bruk av gate 46/48, jeg så da tui`n på 46 her om dagen jeg mener jeg bestemt...

Jeg var LM på den maskinen. Mener å huske den stod på 46, ( kan ha vært 48). Masse VIP folk som var der før den dro til ARN. Var vistnok endel oppgradering i cabin.

Back