First B767 with Winglets

Syns faktisk ikke winglets gjør seg på 767. Men det blir kanskje bedre når jeg blir vandt med det.

Winglets er stilig, men jeg sliter også foreløpig med å se at det designmessig er noen god match med 767 - men jeg venner meg vel til det! :)

Noen som vet evt. hvilke andre selskaper som skal ha WL på 767 utover de nevnte?

Da så du nok antagelig feil. AA har ikke vært på DCA med noe større enn 738 idag. Det er sjelden å se større fly i det hele tatt - 757'ene er few and far between og widebodies må ha spesiell tillatelse. Det er for trangt på takseveier og i terminalområdet til at det tillates større fly.

Da så du nok antagelig feil. AA har ikke vært på DCA med noe større enn 738 idag. Det er sjelden å se større fly i det hele tatt - 757'ene er few and far between og widebodies må ha spesiell tillatelse. Det er for trangt på takseveier og i terminalområdet til at det tillates større fly.

kan det ha vært fra IAD? jeg mener bestemt det så ut som en 767 når jeg så den fra Arlington

Kan ikke finne noen 767 til IAD heller, jeg ,,, når på dagen var dette?

hmmm i 12 tiden i lav høyde over Washington sentrum.... mon tro om solen har spillt meg et puss men har jo sett en og annen 767 før., er NWA DC-9 jeg så en luftspeiling og?

På IAD landet det en 738 klokken 1300 .. På DCA landet det en 738 klokken 1148 ... og en NW D93 klokken 1143 ...

Slapp av. Du er ikke den første til å ta feil av B738WL og B763WL :drunk:
DSC_5754.jpg

Dette trodde jeg først at var AA sin winglet testmaskin, men da jeg zoomet nærmere så oppdaget jeg fort at det "bare" var en B738

Austrians første, OE-LAE, skal komme til VIE i morgen og gå videre til DXB på kvelden. 2 til kommer med winglets den neste måneden og den siste på slutten av året. De resterende 2 flyene blir ikke modifisert slik at 4 av 6 vil få winglets.

Er litt nysgjerrig på hvordan de blir seende ut med røde winglets... Time will show.

Nå er ikke jeg "Time", så det spørs om jeg sleper meg bort dit på en fridag, men vi får se. Om ikke annet stiller jeg med link til bilde ;)

Back