Finnes det mulighet å legge ut lydfil ?

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Finnes det mulighet å legge ut lydfil ?

Lurer på om det lar seg gjøre å legge ut lyd i en eller annen form her på forumet ??

Hvis JA, forklar hvordan dette gjøres og hvilket format som kan benyttes.

Takk

Jan

Re: Finnes det mulighet å legge ut lydfil ?

Den eneste maaten er aa legge den ut paa en nettside og linke til den.

Som f.eks. www.abc.com/sounds/burp.mp3

Originally posted by LN-MOW

Den eneste maaten er aa legge den ut paa en nettside og linke til den.

Som f.eks. www.abc.com/sounds/burp.mp3

Takk, men det blir litt rart !

Jeg tenkte å lage et arkiv av " sikkerhet ombord" fra ulike flyselskaper og mange språk. Alle kan ta opp dette via mobil eller annet opptaksutstyr før flyet`s avgang - så er dette sagt og ingen skal diskutere dette igjen.

Jeg har en Internettside som tar i mot wav filer eller lignede. Skal teste litt - kommer tilbake - har du noen opptak av safety ombord ???

Kom gjerne med idèr - ideèr og eventuelle innspill +/- åpen for alt

Jan

Jeg er litt på farten, men vi kan da lage http://sounds.scanair.no/ og en mekanisme så folk kan laste opp ting? ;)

Sitter på LHR i store deler av morgen og koser meg i VSCH, så da skal det vel bli en ordning.

-A

Originally posted by ph-ndr

Jeg er litt på farten, men vi kan da lage http://sounds.scanair.no/ og en mekanisme så folk kan laste opp ting? ;)

Sitter på LHR i store deler av morgen og koser meg i VSCH, så da skal det vel bli en ordning.

-A

:clap :clap

Kommer med noen forslag litt senere i uken om hva vi kan "samle" på av ulike lyder.

Følg med.

Jan

Attachments

• onair.gif
    onair.gif
    4.8 KB · Views: 23

spennene idé - selv har jeg lenge ønsket meg "cabin crew arm slides, cross chekc and report" i god kvalitet som ringelyd...

Kommer med noen forslag litt senere i uken om hva vi kan "samle" på av ulike lyder.

:p Lyden av stjernemotorer? :p

Dette er bra, ser at flere ønsker seg et arkiv av forskjellige lyder, alt fra sikkerhet ombord, spesielle meldinger og ikke minst kan man legge ut :lol:

Dette kan jo bli interessant for folk flest ??

Jan

Back