• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnes det hjelpsomme SAS - brukere her inne?

Ståle

Amatør
Jeg har en ting jeg meget gjerne skulle gjort, og den saken lar seg vanskelig gjøre uten litt hjelp fra noen i bransjen..noen med lysten til å oppleve og gjøre noe nytt! Noen slanter kan også tjenes om det er ønskelig.

Jeg velger å ikke si hva jeg tenker på her, så jeg velger å spørre her om det finnes SK - folk som er registerte her og evt. kan sende en PM så vi kan opprette kontakt.

På forhånd takk, - Ståle.

Der er vel en del SAS folk her, men at tjene penge ved siden af pga. sin ansættelse i SAS lyder umiddelbart lidt lovligt "kreativt" ;)

Back